reklama
reklama

Na Piotrkowską w Łodzi wraca wielka moda [zdjęcia]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Łódź po godzinach Piotrkowska – wizytówka Łodzi i najdłuższy pasaż handlowy Europy - pełna unikatowych butików, concept storów, pracowni projektantów mody. Piotrkowska, przy której można podziwiać witryny eksponujące projekty najmodniejszych projektantów i mieć możliwość odwiedzania wielu sklepów branży fashion – oto cel projektu „Moda na Łódź”, który został zainaugurowany w OFF Piotrkowska Center.
reklama

Moda na Łódź - założenia

Szczegóły długofalowego projektu „Moda na Łódź”, którego założeniem jest promocja Strefy Polskich Projektantów, zostały zaprezentowane w Pop Up w OFF Piotrkowska Center. W spotkaniu uczestniczyła m.in. Miss Polonia 2019 - Karolina Bielawska.

– Gratuluję pomysłu. Dziękuję Off Piotrkowska Center za projekt „Moda na Łódź” i za zaangażowanie się w tę inicjatywę. Jestem przekonany, że branże design i tekstylna mogą być filarem rozwoju przyszłości naszego miasta. To trzon naszej tożsamości. Biorąc pod uwagę to, co się wydarzyło w ostatnim czasie z firmami branży fashion, które weszły do Łodzi, trudno sobie wyobrazić lepszy moment na realizację takiego projektu. Dobra robota, wielkie gratulacje! – mówi Adam Pustelnik, wiceprezydent Łodzi.

OFF Piotrkowska Center, lubiane i tłumnie odwiedzane miejsce, które wzbogaciło się o powierzchnie dedykowane branży fashion. To właśnie tu można zapoznać się z projektami tak znanych twórców jak: Jarosław Ewert, Marta Kuszyńska, Katarzyna Dacyszyn, Monika Ptaszek, Patrycja Plesiak. A wkrótce pojawią się kolejni. Otwarciu strefy Pop Up towarzyszyło wiele wydarzeń związanych z branżą fashion tj. pokazy mody, targi slOFFFashion, sesja finalistów The Look Of The Year.

Zagłębie modowe w OFF Piotrkowska Łódź

Wszyscy wymienieni projektanci podkreślają, że pomysł „zagłębia” modowego w industrialnych wnętrzach dawnej fabryki jest znakomitym rozwiązaniem, które daje im szanse na rozwój. Fakt, że sąsiadują ze sobą pozwala im na wzajemne wsparcie i wyzwala kolejne kreatywne przedsięwzięcia.

- Pop-up store to szansa na rozwój naszych przedsięwzięć w większy biznes – uważa Patrycja Plesiak, dla której to już drugie miejsce w Off Piotrkowska Center.

- OFF Piotrkowska Center to unikatowe miejsce w skali kraju - mówi projektantka mody Marta Kuszyńska, która poza OFF Piotrkowska Center ma 3 własne butiki w dużych centrach handlowych.

Z kolei Katarzyna Dacyszyn, założycielka marki Bunny Blanc podkreśla, jak ważna jest obecność grupy twórców w jednym miejscu.

– To fantastyczne, że możemy na bieżąco dzielić się doświadczeniami, zarówno w gronie nas – projektantów, jak i z odwiedzającymi nas łodzianami i turystami. To wyzwala niesamowitą energię. Jestem dumna, że mogę uczestniczyć w projekcie „Moda na Łódź” – mówi.

Wielka moda na Piotrkowskiej w Łodzi

Projekt „Moda na Łódź” zakłada, że na najdłuższą handlową ulicę w Europie, czyli Piotrkowską, wróci wielka moda. Sklepy oferujące nowoczesne ubiory, znakomicie skrojone i uszyte z najlepszych jakościowo tkanin, będą zapraszać spacerujących ciekawie zaaranżowanymi witrynami. Ich oferta będzie wzbogacona o showroomy i pop-upstore topowych projektantów, które znajdą miejsce w prześwitach bramowych. Plany dotyczące branży fashion łączą się z budową Fern, który powstanie przy samej ulicy Piotrkowskiej.

- Jesteśmy pewni, że Fern doda Łodzi nowej energii. Jesteśmy bardzo dumni, że tworzymy w Off Piotrkowska Center kolebkę utalentowanych polskich projektantów mody i kreatywnego biznesu – powiedziała Monika Hryniewicz, szef Działu Najmu i Marketingu Off Piotrkowska.

Najemcy otrzymają tam ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej na parterze oraz poziomach +1 i -1. Powstanie też galeria z salonami i nowoczesny parking od ul. Sienkiewicza. Odwiedzający OFF Piotrkowska Center znajdą tam też zabudowania stylizowane na kontenery morskie, w których znajdą się butiki i pracownie projektantów.

Przypomnijmy, że OFF Piotrkowska Center powstało w dawnej fabryce bawełny Franciszka Ramischa, zbudowanej na przełomie XIX i XX w. Do niedawna miejsce to kojarzyło się z łódzkim China Town pełnym tandetnych plastikowych budek i kiosków z kuchnią orientalną. Opuszczoną fabrykę ożywiła firma OPG Property Professionals. Dziś można śmiało powiedzieć, że OFF zmienił nie tylko Piotrkowską, ale i całą Łódź. W 2014 roku Magazyn National Geographic uznał OFF Piotrkowska Center za jeden z cudów Polski.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama