Współcześni pracodawcy coraz częściej decydują się na nową strategię pozyskiwania pracownika - budowanie własnej marki. Tzw. employer branding staje się nie tylko modą, ale i koniecznością. Świadczą o tym statystyki badań, które omawiamy. Rozmawiamy także o tym, czy warto teraz inwestować i jak to robić najkorzystniej. Czy fundusze europejskie pomogą naszym przedsiębiorstwom w najbliższych latach i jakie korzyści płyną z inwestowania w strefie ekonomicznej? Z gościem biznesowym rozmawiamy natomiast o sukcesie budowania własnej marki. Wszystko o biznesie w Łodzi, regionie i kraju. Z naciskiem na to, co łódzkie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.