ZMIANA JEST JEDYNĄ STAŁĄ
Nie ma chyba dynamiczniej zmieniających się branż niż kreatywna, marketing i reklama. Czasem jeden trend potrafi wywrócić zasady do góry nogami. A co dopiero, jeśli na scenę wejdzie sztuczna inteligencja albo nowe, cyfrowe pokolenie odbiorców? Jedno jest pewne - trzeba nadążać. Dlatego sektor publiczny, aby prawdziwie służyć obywatelom, być z nimi blisko i sprawnie komunikować swoje idee oraz przesłanie musi stawiać na sprawdzonych, profesjonalnych partnerów.APLAN MEDIA może pochwalić się setkami zrealizowanych projektów, które wyznaczały w Polsce standardy nowoczesnej komunikacji. Działania agencji widoczne były również m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Włoszech, Indiach, Singapurze, Austrii, Turcji, Gruzji czy na Słowacji!
SZEROKI WACHLARZ TEMATÓW I USŁUG
Od zachęty do korzystania z Funduszy Europejskich w kolejnych województwach oraz komunikację Komisji Europejskiej m.in. w czasie pandemii, przez dziesiątki proekologicznych i prozdrowotnych projektów dla samorządów i resortów, aż po marketing miejsca i walkę z przemocą oraz terroryzmem… Kampanie informacyjne czy wizerunkowe sektora publicznego wymagają kreatywności, rzetelnej wiedzy, wyczucia i specjalistów na pokładzie.„Pamiętam każdego, kto na przestrzeni 15 lat powiększał Zespół APLAN MEDIA. Nie ma nic lepszego, niż obserwowanie jak ukochana firma się rozrasta, staje się coraz silniejsza, lepsza – a serdeczna atmosfera i dobre kontakty pozostają jej podstawową wartością. Pamiętam też pierwszego drona zakupionego do zdjęć lotniczych, pierwszą gwiazdę kina zaangażowaną w roli ambasadora kampanii, nasze początki z wykorzystaniem AI do usprawniania działań. Wyjątkowo miło wspominam nagrody za kampanie filmowe. Jedno jest pewne, nasza agencja jest gotowa na więcej i już nie może doczekać się przyszłych współprac z Klientami publicznymi!” – Michał Wasilewski, CEO APLAN MEDIA
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.