Marketing kluczem do sukcesu
Wdrożenie działań marketingowych jest jedną ze składowych sukcesu. Inwestycja finansowa przeznaczona na marketing może zwrócić się nawet kilkunastokrotnie! Podstawą działań marketingowych w branży e-commerce jest odpowiednia strategia uwzględniająca tzw. lejek sprzedażowy, na który składa się kilka etapów.
Pierwszym z nich jest zainteresowanie klienta usługą lub produktem. Dzięki odpowiednim działaniom marketingowym ludzie potencjalnie zainteresowani zakupem trafiają na stronę internetową i sprawdzają jej zawartość.
Kolejny etap to sprawienie, aby osoba zainteresowana dokonała zakupu. Istotne jest zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do marki.
Następnym krokiem jest skuteczne domknięcie transakcji. Część klientów może zrezygnować z zakupu nawet przed samą płatnością. Ponowne przyciągnięcie ich uwagi i zachęcenie do zakupu to kolejne ważny etap lejka.
Po transakcji zakończonej sukcesem pozostaje ostatni krok, jakim jest sprawienie, aby klient wrócił i kupił jeszcze więcej. Właściwie prowadzone działania pozwalają przywiązać klienta do marki i zachęcić go do regularnych zakupów.
Jak prowadzić działania marketingowe?
Nie jest tajemnicą, że marketing może robić każdy. Wystarczy odpowiednia wiedza teoretyczna, umiejętności i budżet przeznaczony na kampanie reklamowe. Niestety, osoby stawiające pierwsze kroki w marketingu internetowym często popełniają szereg błędów. Prowadzone kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, a budżet reklamowy jest nadmiernie zużywany.
Alternatywą do prowadzenia marketingu na własną rękę może być nawiązanie współpracy z agencją digital marketingową. Ważne jest, by wybrać agencję, która może pochwalić się skutecznymi projektami przynoszącymi realne efekty. Jedną z polecanych agencji digital marketingowych jest digitalk.
Digitalk zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych w Google i popularnych mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i TikToku. Ponadto agencja prowadzi profile w mediach społecznościowych i blogi firmowe wielu znanych marek. Dodatkowymi obszarami działalności są: doradztwo marketingowe dla klientów chcących rozwinąć własny biznes oraz projektowanie graficzne pozwalające podkreślić wartość marki klienta.
Case studies oraz rekomendacje klientów opublikowane na stronie digitalk pokazują, jak wiele sukcesów ma w swoim portfolio ta agencja.
Jak przebiega współpraca z agencją digitalk?
Początek współpracy zakłada poznanie potrzeb, oczekiwań i uwarunkowań biznesowych klienta. Szczegółowa analiza pozwala przygotować odpowiednią strategię reklamową, której zadaniem jest realizacja założonego przez klienta celu. Istotne jest wyznaczenie kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym można ocenić, czy prowadzone kampanie są skuteczne.
Po rozpoczęciu współpracy i uruchomieniu kampanii następuje ocena jej efektów. To pozwala na optymalizację prowadzonych działań tak, by minimalizować koszty, a maksymalizować zyski klienta.
Klienci są na bieżąco informowani o prowadzonych działaniach. Regularny kontakt pozwala na monitorowanie bieżących potrzeb i dopasowywanie do nich prowadzonych kampanii.
Czy warto wybrać agencję digitalk?
Zdecydowanie tak! Setki zadowolonych klientów i dziesiątki rekomendacji dla digitalk to najlepszy dowód na to, że agencja prowadzi skuteczne działania marketingowe. Za sukcesami stoją specjaliści, którzy mogą pochwalić się ogromną wiedzą i dużym doświadczeniem w dziedzinie marketingu.