Tworzenie stron www firmy - najważniejsze elementy
Tworzenie stron www dla firm jest oparte na kilku stałych elementach. Strona internetowa powinna zwracać uwagę odbiorców, musi również cechować się funkcjonalnością i niezawodnością. Projektowanie stron oparte jest na kilku ważnych częściach składowych, należą do nich:
- Zakładka "o nas" powinna przekonać klientów do bliższego zainteresowania się ofertą firmy. Zarówno tworzenie sklepów internetowych czy rozbudowanych stron www rozpoczyna się od przedstawienia w tej zakładce najważniejszych informacji o firmie, jej wartościach i celach.
- Wezwanie do działania, czyli CTA musi znajdować się w widocznym miejscu, powinno odróżniać się od reszty grafik i tekstów, zazwyczaj zachęca klienta do otwarcia formularza kontaktowego.
- Blog firmowy to zazwyczaj stały element, na którym opiera się tworzenie stron www. Jeśli firma nie ma czasu na prowadzenie bloga, można zamieścić informacje przybliżające sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa.
- Zakładka kariera zachęca do wysłania CV, powinna być umieszczona na stałe, nawet kiedy firma nie szuka pracowników. Otwarcie na osoby, które mogą wnieść coś nowego do przedsiębiorstwa, buduje pozytywny wizerunek firmy.
- Zakładka kontakt powinna zawierać pełną nazwę firmy, adres oraz informacje ułatwiające skontaktowanie się z przedsiębiorstwem. Dobrze jest, kiedy znajdują się tam godziny otwarcia firmy, a także mapa z dojazdem.
Tworzenie stron www - trzy główne typy
Projektowanie stron internetowych w zależności od zapotrzebowania firmy można podzielić na trzy rodzaje:
- strona firmowa zawierająca podstrony,
- sklep internetowy,
- strona będąca wizytówką firmy.
Tworzenie stron, które mają pełnić funkcję wizytówkową o zazwyczaj jedna strona zawierająca informacje o firmie, zakres świadczonych przez nią usług oraz możliwość kontaktu. Tego typu strony sprawdzają się głównie w branży usługowej, jest to dobre rozwiązanie dla prawnika, fryzjera czy też różnego typu restauracji. Profesjonalne strony internetowe Kraków zawierają zazwyczaj stronę główną oraz kilka podstron, w zakładkach umieszczony jest kontakt, oferta i przykładowe realizacje. Zazwyczaj zawiera także branżowego bloga. Tworzenie sklepów firmowych to rozwiązanie dla firm, które zajmują się sprzedażą różnych produktów. Taka strona zawiera ogólny opis firmy, kontakt oraz podstrony z zakładkami zawierającymi różne artykuły, oraz możliwością ich zakupu. Tworzenie stron tego typu wymaga wyjątkowo profesjonalnego działania, wszystkie ewentualne problemy z funkcjonowaniem sklepu internetowego są związane z tworzeniem się strat dla firmy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.