reklama
reklama

Prowadzisz firmę usługową? Zobacz, jaka powinna być Twoja nowa strona internetowa

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Prowadzisz firmę usługową? Zobacz, jaka powinna być Twoja nowa strona internetowa - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskie Bez strony internetowej trudno budować wizerunek profesjonalnej i godnej zaufania firmy. Klient, rozważając skorzystanie z jakiejś usługi, chce wiedzieć, na co może liczyć, jakiego typu wsparcie uzyska i – wreszcie – ile przyjdzie mu za to zapłacić. Już na etapie tworzenia projektu strony internetowej i jej zawartości można rozwiać wiele wątpliwości stojących na drodze do wyboru Ciebie jako wykonawcy zlecenia. Zobacz, jak to zrobić.
reklama

Budowa strony internetowej zgodnie z formułą 5W (What, Who, When, Why i Where) daje klientowi odpowiedzi na wiele dręczących go pytań. Poniżej pokrótce przedstawiliśmy, na czym opiera się każdy z filarów odpowiadających za dobrze zaprojektowaną witrynę.

Po pierwsze: what

Strony internetowe (Łódź jest rynkiem, na którym prężnie działa wiele firm zajmujących się ich tworzeniem) muszą uwzględniać przede wszystkim przedmiot prowadzonej działalności. Zdefiniuj w możliwie precyzyjny sposób, jakiego typu usługi świadczysz i jakie problemy po stronie klienta jesteś w stanie rozwiązać. W końcu po to odbiorca wybrał się na Twoją stronę www, żebyś pomógł mu uporać się z konkretnym wyzwaniem.  

Po drugie: who

Klienci lubią wiedzieć, kto będzie odpowiedzialny za wykonanie dla nich usługi. Nawet najlepiej zaprojektowane logo nie wnosi do Twojej firmy tak cennego pierwiastka ludzkiego jak fotografia konkretnego człowieka. Daj się więc poznać od jak najlepszej strony. Zamieść kilka informacji na temat funkcjonowania firmy. Możesz też udostępnić zdjęcie ukazujące Cię podczas pracy.

Po trzecie: when

Nie bój się pokazać, w jaki sposób dostarczasz produkty swoim klientom. Wielu z nich chętnie pozna poszczególne etapy Twojej pracy. Daj wyobrażenie na temat tego, jak wygląda usługa, którą im oferujesz. W ten sposób zmniejszasz poczucie niepewności i wzbudzasz poczucie zaufania.

Po czwarte: why

Pokaż swoje „why”, opisując, dlaczego robisz właśnie to, a nie coś innego. Podziel się swoją misją i wartościami, którymi kierujesz się w życiu i w biznesie. Jeśli masz motto lub przesłanie, nie zawahaj się zamieścić go na stronie internetowej. To kolejny czynnik odróżniający Cię od setek firm, reklamujących się w Internecie.

Po piąte: where

Pozwól na szybki i bezproblemowy kontakt z Twoją firmą. Pozostaw na stronie numer telefonu i adres e-mailowy. Formularz kontaktowy może być niewystarczający z perspektywy niektórych klientów.

Co jeszcze możesz zamieścić na firmowej stronie www?

Aby zbudować nić porozumienia i sympatii pomiędzy Tobą i przyszłymi zleceniodawcami, możesz pokusić się o zaprezentowanie dotychczas zrealizowanych prac. Ważne będą też opinie klientów, które pokazują, dlaczego to właśnie Ciebie warto wybrać do swojego projektu. Świadectwem ciągłego rozwoju i kompetencji będą natomiast certyfikaty, nagrody i branżowe wyróżnienia. Jeśli chcesz inspirować przyszłych i obecnych klientów, możesz założyć bloga, na którym będziesz dzielić się wskazówkami i poradami dotyczącymi konkretnej branży, a także relacjami z targów, wydarzeń i konferencji.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama