reklama
reklama

1000 zł za pójście na wybory. Przewodniczący Rady Miasta Zgierza zainspirował się Make Life Harder

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Karolina Wolska/poglądowe

1000 zł za pójście na wybory. Przewodniczący Rady Miasta Zgierza zainspirował się Make Life Harder - Zdjęcie główne

Przewodniczący Rady Miasta Zgierza zachęca do udziału w wyborach | foto Karolina Wolska/poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

ŁódzkiePrzewodniczący Rady Miasta Zgierza, Łukasz Wróblewski wyszedł z inicjatywą „1000 zł za frekwencję”. Jak sam przyznaje, do wyłożenia pieniędzy z własnej kieszeni zainspirował a go akcja Make Life Harder i Michała Marszała.
reklama

Pieniądze dla okręgu wyborczego z najwyższą frekwencją

Zgierski radny zamierza przekazać 1000 zł do instytucji będącej okręgiem wyborczym, w którym będzie najwyższa frekwencja podczas drugiej tury wyborów na prezydenta RP. Udział w akcji ogłosił na swoim profilu w mediach społecznościowych.

Rozwiń

Zainspirowałem się akcją  Meikleif Harder i Michała Marszała. W to się włączyły różne miasta i zaczęły ze sobą konkurować – takie pojedynki Kraków-Warszawa, Polska-Wołomin i tak w całym kraju. (0:46) I dają różne bonusy dla komisji czy dla gminy, która będzie miała najwyższą frekwencję

- mówi Łukasz Wróblewski.

Jak podkreśla radny, wyłączone są z tego obiegi zamknięte, a szanse mają m.in. szkoły, przedszkola, biblioteki czy inne instytucje. Pieniądze mają zostać przekazane już na początku czerwca po ogłoszeniu wyników.

Do akcji obiecał włączyć się m.in. radny Łukasz Frątczak, który zamieścił komentarz pod postem Łukasza Wróblewskiego.

Panie Przewodniczący, widzę, że propozycja nagrody pro frekwencyjnej jest odbierana politycznie to chętnie dorzucę 1000 zł dla najlepszej komisji okręgowej w Zgierzu. Zgierzanie zachęcam do glosowania większa frekwencja = demokracja

reklama

- napisał Łukasz Frątczak.

Druga tura wyborów w niedzielę, 1 czerwca.

Akcja MLH i Michała Marszała

Popularni twórcy internetowi Make Life Harder znani są z satyrycznego podejścia do polityki i nie tylko. Poza tym wykorzystują swoje zasięgi do promowania akcji charytatywnych, czy pomocy małym przedsiębiorcom w różnych miastach.

Tym razem chcą zachęcić Polaków do pobicia rekordu frekwencji w Polsce. Wraz z Michałem Marszałem stworzyli w social mediach kampanię zachęcającą do uczestnictwa w wyborach, w tym przypadku – do zabrania na wybory najliczniejszej grupy osób.

Rozwiń

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tuzgierz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo