To ważna zmiana, która może zaważyć na losie znanej w Polsce sieci Dealz. Jedną z opcji, które są aktualnie rozważane, jest jej sprzedaż. Przypomnijmy, że w kraju działa ponad 300 sklepów pod tym szyldem.
Pepco Group wycofuje się z segmentu FMCG
Sprzedaż szybkozbywalnych produktów, takich jak pakowana żywność czy napoje, przez lata była częścią oferty Pepco Group. Analiza finansowa wykazała jednak, że segment ten generuje niskie marże.
Firma zdecydowała się więc na wycofanie z segmentu FMCG i skoncentrowaniu zasobów na sektorach przynoszących wyższe zyski w dłuższym okresie.
Co dalej z siecią Poundalnd i Dealz?
Jak informują media, właściciel firmy Poundland rozważa sprzedanie sieci ze względu na zmiany podatkowe w Wielkiej Brytanii. W związku z tym Pepco Group bierze pod uwagę różne scenariusze, w tym możliwość sprzedaży Poundland.
Podobna sytuacja dotyczy sieci Dealz. W średnioterminowej perspektywie firma może zdecydować się na sprzedaż tej marki, dość popularnej w Polsce – pod tym szyldem w Polsce znajdziemy ponad 300 sklepów, również w Łodzi.
Konkurent Pepco Group otworzył sklep w Łodzi
Na polskim rynku pojawił się też nowy gracz – firma Acez. W kraju otwarto dotychczas tylko dwa punkty tej sieci, w podwarszawskim Jabłonowie i w łódzkiej galerii Nowa Sukcesja. Asortyment sieci zbliżony jest do tego, które oferują sklepy Action czy Dealz.
Klienci znajdą tam m.in. artykuły dekoracyjne, przeróżne akcesoria do kuchni czy łazienki, narzędzia do majsterkowania i wiele innych produktów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.