Reklama

Reklama

Jak ratować lokalny biznes? Bluerank wykupuje vouchery od firm za 100 tys. złotych [LISTA FIRM]

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Jak ratować lokalny biznes? Bluerank wykupuje vouchery od firm za 100 tys. złotych [LISTA FIRM] - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

TuLokalni Znana łódzka firma Bluerank, specjalizująca się marketingu internetowym, po raz kolejny pomoże łódzkim firmom. Tym razem zakupi od nich vouchery warte 100 tys. zł. Dwadzieścia osiem lokalnych kawiarni, salonów urody, fryzjerów, fotografów czy lodziarni otrzyma w ten sposób wsparcie w trudnym momencie kryzysu ekonomicznego.

Firma Bluerank zainicjowała projekt  #RatujemyLokalneBiznesy, by w ten sposób wspierać lokalny rynek usług. Wykupienie voucherów jest więc sposobem na podtrzymanie aktywności przedsiębiorców, którzy wraz z ogłoszeniem epidemii musieli zamknąć swoje firmy i wstrzymać wykonywanie usług.

Pamiętam, gdy dowiadywaliśmy się, że kolejne lokalne firmy muszą na czas pandemii wstrzymać sprzedaż swoich usług. Domyślam się, jak trudny był to dla nich moment. Mimo chęci i zaangażowania właścicieli, wielu biznesom groziło zamknięcie - wspomina Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

Na propozycję Bluerank odpowiedziało 157, które zgłaszały się poprzez stronę akcji www.ratujemybiznesy.pl. Pula pomocy to 100 tys. zł, a o tym, kto został wybrany zdecydowali wspólnie pracownicy firmy, do których trafią wykupione vouchery.

W czasie wymagającym od nas wszystkich niestandardowych działań, budująca jest postawa naszego zespołu - Blueranków, którzy z wielką energią i wykazując się dojrzałością, angażowali się w proces podziału środków i wyboru firm, którym udzielimy finalnego wsparcia - stwierdza Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director w Bluerank

Finalnie wsparcie uzyska 28 łódzkich firm. Są to kawiarnie, puby i restauracje, kosmetyczki, fryzjerzy i salony urody, fotografowie. Wśród beneficjentów jest szkoła jogi, lodziarnia, a także zakład oferujący naprawę obuwia. Część firm to jednoosobowe działalności, bardzo zaangażowane w to, co robią. Inne, to znane już łódzkie marki, takie jak Tubajka, Niebostan czy Fundacja Kamila Maćkowiaka.

Żyjemy w czasach, gdy bardzo ważne jest uważne słuchanie i empatyczne reagowanie. Tak pracujemy z Partnerami, tak staramy się działać na rynku lokalnym, w naszym najbliższym sąsiedztwie - zaznacza Maciej Gałecki, prezes Bluerank

Inspiracją dla agencji była także akcja, którą zorganizowała łódzka kawiarnia Tubajka. Za pośrednictwem Facebooka poprosiła o zakup voucherów na „przyszły czas”. Zachęcała i oferowała zniżki – wszystko po to, by - gdy kawiarnia znów będzie otwarta – mieć wielu klientów.

Ale projekt miał jeszcze drugi wymiar. Zgłaszające się firmy podkreślały, że - oprócz zakupionych kuponów - ważny jest aspekt emocjonalny wsparcia.  - Świadomość, że nie jesteśmy sami. To dla nas bardzo dużo znaczy! – mówiła Katarzyna Kapela, właścicielka Tubajki.

Po tych słowach do #RatujemyLokalneBiznesy włączyły się także inne firmy i instytucje. Kancelaria Radców Prawnych Lubasz&Wspólnicy zaoferowała bezpłatną pomoc prawną (nadal można z niej korzystać), a Polski Instytut Ericksonowski zaproponuje wybranym do pomocy bezpłatne warsztaty i szkolenia – takie, które wzmocnią i pomogą w dalszym działaniu.  

Akcję Bluerank wspierał Urząd Miasta Łodzi, a do udziału w niej zachęcała lokalne biznesy Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Inną, nie mniej ciekawą formą wsparcia lokalnego biznesu jest chęć podzielenia się wiedzą i doświadczeniem w działaniach marketingu biznesowego. Pracownicy Bluerank uruchomili więc cykl kursów online #BluerankOnAir, w którym zapraszają na bezpłatne webinary. Tematyka dotyczy wszystkich, którzy działają w Internecie, prowadzą strony www, blogi, szukają klientów poprzez media społecznościowe. Harmonogram webinarów można znaleźć na stronie organizatora. Tam też można umówić się z ekspertami firmy i uzyskać wsparcie w postaci bezpłatnych, indywidualnych konsultacji.

Lista firm wspartych przez Bluerank
(wartość voucherów, które zakupimy wynosi od tysiąca do 10 tys. zł):

  • Szalone Nożyczki Firma Usługowa Łukasz Frątczak
  • Laser Cosmetic Katarzyna Efiszow
  • Yasumi Łódź , nazwa rejestrowa Kirei s.c.
  • Miłosz Świć
  • BEbike
  • PIOTR ŚWIĄTEK NAPRAWA OBUWIA
  • Hello Yoga
  • Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
  • FiMi Wioletta Skopińska
  • ULANKA Katarzyna Ulańska
  • Select Beauty
  • Fundacja Kamila Maćkowiaka
  • Piwoteka Sp. z o.o.
  • Spółdzielnia Socjalna POP (Pop'n'Art)
  • CYTA Agnieszka Cytacka
  • Łodziarnia
  • Pracownia Artystyczna Katarzyna Grzegorek
  • Michał Borowski Fotograf
  • Eventy Diamenty
  • Niebostan Agata Niewola
  • Pracownia Kulinarna Zjadliwości Ewelina Romek
  • SENORITAS Aleksandra Pryc-Unger
  • Restauracja Fatamorgana
  • Restauracja Bawełna
  • Restauracja PRESTO
  • Tubajka
  • Caffe przy ulicy

Bluerank to biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, który od 15 lat świadczy usługi marketingu internetowego. Działa zgodnie z ideą Customer Journey. Wykorzystując szerokie portfolio, strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera marki w realizacji ich celów biznesowych. Jako Google Premier Partner, Bluerank dostarcza partnerom licencjonowane narzędzia Google Marketing Platform oraz pomaga w ich wdrażaniu.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy