reklama
reklama

100 złotych za wstęp do Galerii Łódzkiej albo Manufaktury? Oto nowy pomysł posła Prawa i Sprawiedliwości

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

100 złotych za wstęp do Galerii Łódzkiej albo Manufaktury? Oto nowy pomysł posła Prawa i Sprawiedliwości - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźBartosz Kownacki, poseł Prawa i Sprawiedliwości, zaproponował, by klienci galerii i centrów handlowych płacili za wstęp. Jego pomysł ma ograniczyć liczbę bezzakupowych wizyt Polaków w tych miejscach.
reklama

Zgodnie z pomysłem posła Kownackiego, 100 złotych, które zapłacilibyśmy przy wejściu do centrum, zostałoby nam zwrócone po okazaniu paragonu potwierdzającego zakupy w jednym ze sklepów ulokowanych w galerii.

!reklama!

Takie rozwiązanie ma na celu ograniczenie liczby wizyt Polaków w centrach handlowych wyłącznie do tych, które wiążą się z zakupami.

- Dzisiaj tłumy ludzi w galeriach handlowych - napisał na Twitterze Bartosz Kownacki w minioną sobotę. To wtedy doszło do ponownego otwarcia większości sklepów w centrach handlowych.

Przypomnijmy, że obecnie w galeriach handlowych obowiązują limity maksymalnie 1 klienta na 15 mkw. Cały czas obowiązkowe jest także zasłanianie ust i nosa. 

reklama

Co ważne, rząd ma także w planach uczynienie niedzieli 6 grudnia dodatkowym dniem handlowym. Ustawa regulująca tę kwestię została już uchwalona przez Sejm, teraz czeka na decyzję Senatu.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama