reklama
reklama

Czy to praca marzeń? Poszukiwane osoby do prowadzenia fanpage’a Łodzi na Facebooku

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Czy to praca marzeń? Poszukiwane osoby do prowadzenia fanpage’a Łodzi na Facebooku - Zdjęcie główne

Praca w Łodzi. Poszukiwane osoby do prowadzenia fanpage’a Łodzi na Facebooku (fot. Pixabay / UMŁ)

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźNa facebookowym profilu Łodzi pojawiło się ogłoszenie o pracę. Poszukiwany jest nowy członek zespołu zajmującego się oficjalnymi kontami miasta w mediach społecznościowych. 
reklama

Jest praca w Łodzi. „Admin potrzebny od zaraz”

!reklama!

Poszukiwana jest osoba, która dołączy do zespołu zajmującego się oficjalnymi kontami Łodzi w mediach społecznościowych. 

Aby wysłać swoje zgłoszenie, należy na adres socialmedialodz@gmail.com przesłać propozycje opisów do 3 wybranych postów z minionego tygodnia (19.04-25.04) wraz z CV.

Czas na wysłanie zgłoszenia upływa w czwartek 29 kwietnia o północy.

Polecamy: Jak idzie tym, którzy zaryzykowali otwarciem? Kolejna łódzka restauracja działa stacjonarnie

Łódź umie w Internety. Profil miasta na Facebooku jest najlepszy w całej Polsce

Nie od dziś wiadomo, że Łódź „umie w Internety”. Jak pokazują dane „Polityki w Sieci”, profil Łodzi na Facebooku zostawia pozostałe miasta wojewódzkie daleko w tyle.

reklama

W listopadzie 2020 roku „Polityka w Sieci” opublikowała krótki raport, w którym przeanalizowano aktywność miast wojewódzkich na Facebooku w ostatnim tygodniu października 2020. Łódź znajduje się na pierwszym miejscu w każdej z kategorii.

Na największą uwagę zasługuje suma interakcji na profilu Łodzi, których od 26 października do 1 listopada naliczono aż 244 tysiące. To prawie 5 razy więcej niż zanotował profil Miasto Poznań, plasujący się na drugim miejscu w tej statystyce. 

- Nie da się ukryć, że posty profilu Łodzi na Facebooku są… angażujące. Wywołują dyskusje, a przecież o to chodzi w social mediach. Brawa dla administracji - napisał na Twitterze dziennikarz TV TOYA, Krzysztof Sędzicki, komentując wyniki łódzkiego profilu. 

reklama

Polecamy: Czekoladowa majówka na Piotrkowskiej w Łodzi. Będzie słodko i bardzo smacznie

Miejskie media społecznościowe mają swoich przeciwników

Nie każdemu jednak odpowiada sposób, w jaki prowadzone się profile Łodzi w mediach społecznościowych. 

W 2019 roku do prezydent Hanny Zdanowskiej wpłynęła petycja, w której społecznicy domagali się zmian w sposobie prowadzenia miejskich mediów społecznościowych. Ich zdaniem profil Łodzi niedostatecznie informuje mieszkańców o działaniach władz oraz unika trudnych dla urzędników tematów. 

A jak Ty oceniasz profil Łodzi? Może zechcesz wziąć sprawy w swoje ręce i dołączyć do miejskiej social media ekipy?

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama