reklama
reklama

Do centrum handlowego wraca znana marka odzieżowa. To ulubiony sklep wielu kobiet

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: KAB | Zdjęcie: KW

Do centrum handlowego wraca znana marka odzieżowa. To ulubiony sklep wielu kobiet - Zdjęcie główne

W M1 pojawił się nowy salon z odzieżą | foto KW

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźPolska marka odzieżowa, która powstała w Łodzi, powróciła do Centrum Handlowego M1.
reklama

To znana i lubiana przez wiele kobiet marka, która powstała w 1999 roku w naszym mieście. Do dzisiaj ma tu siedzibę. Sieć posiada przeszło 100 punktów na terenie Polski, a także na Węgrzech, w Czechach, i na Słowacji. Jeżeli chodzi o Łódź, to posiada tu obecnie sześć sklepów. Kilka dni temu po przerwie otworzył się ponownie otworzyła salon w Centrum Handlowym M1.  

- TATUUM, wieloletni najemca M1 Łódź, w ostatnim czasie przedłużył umowę z centrum i powiększył zajmowaną przestrzeń. Przy tej okazji odświeżył aranżację sklepu, by zaprezentować bogatszy asortyment i zaoferować swoim klientom jeszcze lepsze doświadczenia podczas zakupów. Oferta TATUUM jest już dostępna dla klientów i przypadnie do gustu tym, którzy szukają ponadczasowych, stylowych ubrań wysokiej jakości - informuje Biuro prasowe EPP.

reklama

W ubiegłym roku marka zmieniła właściciela. Został nim ówczesny prezes Paweł Kapłon. Jak wówczas mówił, chce, by Tatuum stał się marką rozpoznawalną nie tylko w regionie, ale w całej Europie. Zapowiadał również  "istotne przyspieszenie rozwoju we wszystkich kanałach sprzedaży".  - Jestem podekscytowany niezwykłym potencjałem, jaki ma przed sobą Tatuum - mówił. 

Sieć ma dziś grono stałych odbiorców, którzy cenią ich ubrania za wysokiej jakości materiały i dbałość o detale. W ofercie znajdują się różnorodne elementy garderoby, takie jak sukienki, koszule, spodnie, spódnice, bluzki, żakiety, kurtki, płaszcze, a także akcesoria. 

Każdego roku tworzymy około 30 unikalnych kapsuł - kolekcji opowiadających historię pełne kolorów, wzorów i emocji. Każda z nich to starannie dobrane modele, będące bazą dla różnorodnych stylizacji. Nasze projekty są przemyślane i zaplanowane tak, aby kapsuły można było łączyć i komponować - niezależnie od pory roku i obowiązujących trendów

 - informuje sieć na swojej stronie.

reklama

W ubiegłym roku marka "podpadła" jednak klientom, kiedy to ogłosiła zbiórkę dla powodzian. Ludziom nie spodobała im się forma, jaką zaproponowano. Przypomnijmy, warunkiem wsparcia był zakup dowolnego produktu firmy, ponieważ z każdej transakcji 10 zł miało trafić na konto inicjatywy "Przedsiębiorcy Powodzianom". 

Zareagowali internauci i to bardzo szybko -  "strzał w kolano", "wstyd" i "chore napędzanie sprzedaży" - pisano w sieci. Firma szybko zareagowała na krytykę i wycofała się z pomysłu.    Przeprosiła również ambasadorka marki - Magda Mołek.

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
logo