Organizatorem wydarzenia była Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa. Redakcję TuŁódź.pl reprezentowała Joanna Chrzanowska, redaktor naczelna.
Współpraca przedsiębiorców i lokalnych mediów
Podczas panelu „Łódzki biznes w łódzkich mediach, czyli jak współdziałać na łamach i antenie” przedstawiciele lokalnych mediów: TuŁódź.pl, Radia Łódź, TVP3, TV Toya, Gazety Wyborczej i Polska Press dyskutowali o tym, jak oba te środowiska funkcjonują.
Ciągle jest sporo do wypracowania na linii media lokalne – lokalni przedsiębiorcy, bo lokalny biznes potrzebuje przede wszystkim tego podmuchu marketingowego, tej informacji na zewnątrz, bo to jest to paliwo dla biznesu, nowi klienci i informacja co robimy.
- mówił Mateusz Stypułkowski z Biznes Land.
Reprezentanci łódzkich redakcji mówili o obszarach do współpracy.
Pojawił się także temat automatyzacji i sztucznej inteligencji, która coraz częściej wykorzystywana jest zarówno w mediach, jak i w biznesie.
W biznesie najważniejsi są ludzie i relacje, my tu dziś jesteśmy po to, żeby takie relacje budować, czy to między biznesem a mediami, czy wymieniając się w gronie przedsiębiorców […] Pewnie jest to możliwe, żeby bez udziału człowieka prowadzić biznes, tylko po co. Dużo przyjemniej jest prowadzić biznes, gdy ma się żywego rozmówcę
- dodaje.
Korzyści dla lokalnych przedsiębiorców
Forum Komunikacji Biznesowej to także możliwość dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców do zbudowania siatki kontaktów i zorientowania się w lokalnym rynku.
Przedsiębiorcy poznają się, nawiązują kontakty, orientują się jakie oferty są każdej ze stron, ale istotą tego jest to, że jak jest kontakt interpersonalny, widzimy osobę, z którą rozmawiamy, to mamy do takich przedsiębiorców większe zaufanie.
- podkreśla Kazimierz Karol Pruski, prezes Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
Przedsiębiorcy stają się mówcami
Poza rozmową o możliwościach współpracy lokalnych mediów i przedsiębiorców odbyła się prelekcja „Scena jest wszędzie, a mówcą jest każdy” w wykonaniu Jarosława Kuźniara – cenionego mówcy motywacyjnego i biznesmana, a także dziennikarza.
Scena jest wszędzie i przekonuje się o tym co chwilę jakaś nowa grupa ludzi. Dzisiaj spotykamy się z przedsiębiorcami i im to pokazujemy. Obserwuję ich przez ostatnie kilkadziesiąt lat, to byli ludzie, którzy zwykle przygotowywali się do jakiegoś jednego konkretnego wystąpienia […] dzisiaj oni wiedzą, że muszą występować codziennie, w różnych scenach, kiedy audytorium jest przeróżne. Nagle ktoś ich prosi o nagranie krótkiego wideo i oni się w tym muszą odnaleźć, bo dobrze ogarnięta komunikacja sprzedaje ich usługi
- mówi Jarosław Kuźniar.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.