reklama
reklama

Przedsiębiorcy, szefowie łódzkich redakcji i Jarosław Kuźniar. O czym dyskutowano?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Przedsiębiorcy, szefowie łódzkich redakcji i Jarosław Kuźniar. O czym dyskutowano? - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
6
zdjęć

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Wiadomości ŁódźCo łączy lokalne media z biznesem? Na to pytanie starali się odpowiedzieć łódzcy przedsiębiorcy oraz przedstawiciele lokalnych mediów podczas Forum Komunikacji Biznesowej – Media Mają Moc.
reklama

Organizatorem wydarzenia była Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa. Redakcję TuŁódź.pl reprezentowała Joanna Chrzanowska, redaktor naczelna.

Współpraca przedsiębiorców i lokalnych mediów

Podczas panelu „Łódzki biznes w łódzkich mediach, czyli jak współdziałać na łamach i antenie” przedstawiciele lokalnych mediów: TuŁódź.pl, Radia Łódź, TVP3, TV Toya, Gazety Wyborczej i Polska Press dyskutowali o tym, jak oba te środowiska funkcjonują. 

Ciągle jest sporo do wypracowania na linii media lokalne – lokalni przedsiębiorcy, bo lokalny biznes potrzebuje przede wszystkim tego podmuchu marketingowego, tej informacji na zewnątrz, bo to jest to paliwo dla biznesu, nowi klienci i informacja co robimy.

reklama

- mówił Mateusz Stypułkowski z Biznes Land.

Reprezentanci łódzkich redakcji mówili o obszarach do współpracy. 

Pojawił się także temat automatyzacji i sztucznej inteligencji, która coraz częściej wykorzystywana jest zarówno w mediach, jak i w biznesie.

W biznesie najważniejsi są ludzie i relacje, my tu dziś jesteśmy po to, żeby takie relacje budować, czy to między biznesem a mediami, czy wymieniając się w gronie przedsiębiorców […] Pewnie jest to możliwe, żeby bez udziału człowieka prowadzić biznes, tylko po co. Dużo przyjemniej jest prowadzić biznes, gdy ma się żywego rozmówcę

reklama

- dodaje.

Korzyści dla lokalnych przedsiębiorców

Forum Komunikacji Biznesowej to także możliwość dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców do zbudowania siatki kontaktów i zorientowania się w lokalnym rynku.

Przedsiębiorcy poznają się, nawiązują kontakty, orientują się jakie oferty są każdej ze stron, ale istotą tego jest to, że jak jest kontakt interpersonalny, widzimy osobę, z którą rozmawiamy, to mamy do takich przedsiębiorców większe zaufanie.

- podkreśla Kazimierz Karol Pruski, prezes Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

reklama

Przedsiębiorcy stają się mówcami

Poza rozmową o możliwościach współpracy lokalnych mediów i przedsiębiorców odbyła się prelekcja „Scena jest wszędzie, a mówcą jest każdy” w wykonaniu Jarosława Kuźniara – cenionego mówcy motywacyjnego i biznesmana, a także dziennikarza.

Scena jest wszędzie i przekonuje się o tym co chwilę jakaś nowa grupa ludzi. Dzisiaj spotykamy się z przedsiębiorcami i im to pokazujemy. Obserwuję ich przez ostatnie kilkadziesiąt lat, to byli ludzie, którzy zwykle przygotowywali się do jakiegoś jednego konkretnego wystąpienia […] dzisiaj oni wiedzą, że muszą występować codziennie, w różnych scenach, kiedy audytorium jest przeróżne. Nagle ktoś ich prosi o nagranie krótkiego wideo i oni się w tym muszą odnaleźć, bo dobrze ogarnięta komunikacja sprzedaje ich usługi

reklama

- mówi Jarosław Kuźniar.

 

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama