reklama
reklama

Jak ograniczyć ryzyko zakażenia podczas robienia zakupów? Praktyczne rady dot. prewencji przeciwwirusowej

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Jak ograniczyć ryzyko zakażenia podczas robienia zakupów? Praktyczne rady dot. prewencji przeciwwirusowej - Zdjęcie główne

Jak ograniczyć ryzyko zakażenia podczas robienia zakupów? Praktyczne rady dot. prewencji przeciwwirusowej (fot. domena publiczna) |wiadomości łódzkie|Łódź|TuŁódź

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźPrzestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa podczas robienia zakupów w często zatłoczonych sklepach wpłynie na zminimalizowanie ryzyka zakażenia.
reklama

Przed wejściem do sklepu należy skorzystać z ustawionych przed drzwiami płynów dezynfekcyjnych.

!reklama!

Obowiązkowo należy przestrzegać zasady zasłaniania nosa i ust, dobrą praktyka jest korzystanie z jednorazowych rękawiczek. Pamiętajmy o bezpiecznej odległości przynajmniej 2 metrów. Dotyczy to zarówno poruszania się między sklepowymi półkami, jak i oczekiwania w kolejce do kasy.

Sięgając po pieczywo trzeba zakładać przygotowane do tego jednorazowe rękawiczki. Należy starać się nie dotykać towarów, a zwłaszcza warzyw czy owoców, które nie wylądują w naszym koszyku.

Należy postarać się, by wizyta w sklepie była możliwie jak najkrótsza. Dobrym pomysłem będzie zrobienie większych zakupów, co pozwoli ograniczyć ryzyko kontaktu z potencjalnym zagrożeniem.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama