reklama
reklama

Jest praca w Łodzi! Amazon poszukuje 100 pracowników do łódzkiego centrum logistyki

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Jest praca w Łodzi! Amazon poszukuje 100 pracowników do łódzkiego centrum logistyki - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźOtwarcie centrum logistyki Amazon w Łodzi, drugiej lokalizacji tej firmy w regionie łódzkim nastąpi już wkrótce.
reklama

Centrum będzie zajmować powierzchnię 40 tys. mkw. i zatrudni w nim 100 osób. Inwestycja ma rozszerzyć ofertę produktów Amazon i wesprzeć większą liczbę sprzedawców w ramach usługi „Fulfillment by Amazon”.

!reklama!

Obecnie trwa rekrutacja na szereg nowo utworzonych stanowisk, w tym dla inżynierów, specjalistów HR i IT, specjalistów BHP i finansów oraz kierowników operacyjnych.

- W Amazon jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować rozwój i inwestycje, tworząc jeszcze więcej stałych miejsc pracy. Na każdym ze stanowisk oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów i szerokie możliwości rozwoju kariery w naszej szybko rozwijającej się globalnej organizacji – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon Region łódzki i jego niesamowici pracownicy mają kluczowe znaczenie dla naszej misji, jaką jest najlepsza obsługa naszych klientów. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć działalność Amazon w Polsce, a nowy zespół będzie odgrywał istotną rolę w dostarczaniu najwyższej jakości usług w całej Europie. Wierzymy, że dzięki tej inwestycji będziemy mogli przyczynić się do wzrostu regionu łódzkiego, a chcielibyśmy to zapewnić poprzez ścisłą współpracę z lokalnymi firmami oraz władzami krajowymi i regionalnymi.

reklama

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

Amazon odpowiada:

  • Kultura pracy w Amazon wynika bezpośrednio z naszych Zasad Przywództwa. Jeden z najlepszych sposobów przygotowania się na rozmowę w Amazon to zapoznanie się z nimi i zastanowienie się, w jaki sposób stosowałeś te zasady podczas swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Generalnie zachęcamy kandydatów do poznania naszej kultury, zespołów biznesowych oraz naszego podejścia do tego, aby być najbardziej zorientowaną na klienta firmą świata.
  • Zanim zaprosimy kandydata na rozmowę na żywo, zwykle prosimy o kontakt telefoniczny z członkiem zespołu rekrutującego. Podczas tych wywiadów często padają pytania behawioralne, dotyczące sytuacji z przeszłości czy wyzwań, z którymi kandydat się mierzył i tego, w jaki sposób do nich podszedł. Podstawą takiej dyskusji są Zasady Przywództwa. Unikamy podchwytliwych pytań (np. ile okien znajduje się w Warszawie?) – nasze badania pokazały, że odpowiedzi na takie łamigłówki nie determinują przebiegu kariery zawodowej w Amazon.
  • Podczas następnego etapu rekrutacji – rozmowy kwalifikacyjnej na żywo – rekomendujemy kandydatom wykorzystywanie metody STAR (sytuacja, zadanie, działanie, rezultat) do odpowiadania na pytania behawioralne, przy nawiązywaniu do Zasad Przywództwa Amazon. Jak mogą wyglądać przykładowe odpowiedzi? Jakie tematy często poruszamy na technicznych rozmowach? Jak szybko wrócimy do Ciebie z finalną decyzją dotyczącą pracy w Amazon? Przeczytaj:
  • Innowacyjność jest w naszym DNA, a technologia to fundamentalne narzędzie, które umożliwia nam nieustanną pracę nad jakością obsługi naszych klientów. Z tego względu stworzyliśmy przewodnik, który podpowiada kandydatom, jakie pytania mogą paść na technicznej rozmowie kwalifikacyjnej i jakie tematy techniczne najczęściej poruszamy podczas takich spotkań. Warto pamiętać, że nie oceniamy zdolności do zapamiętania wszystkich szczegółów, a umiejętność wykorzystania wiedzy do sprawnego i skutecznego rozwiązywania problemów.
  • Wiele projektów Amazon, które odniosły wielki sukces, powstało z porażek – były wynikiem ich przemyślenia, wyciągnięcia wniosków i zastosowania w kolejnych inicjatywach. Z tego względu zachęcamy kandydatów, aby byli przygotowani na opowiedzenie o konkretnych sytuacjach, w których podejmowali ryzyko, popełnili pomyłkę lub ponieśli porażkę – co w efekcie umożliwiło im rozwój. Klęska jest niezbędną częścią innowacji – nie jest opcjonalna. Rozumiemy to i wierzymy w porażki na wczesnych etapach projektu, a także powtarzanie wszystkiego do momentu powstania dobrego produktu.
  • Zależnie od stanowiska, na które trwa rekrutacja, kandydaci mogą mieć możliwość rozmowy z 2-7 Amazończykami. To prawdopodobnie będzie mieszanka menedżerów, członków zespołów, kluczowych decydentów pracujących w zespołach związanych tematycznie ze stanowiskiem, na które będziesz kandydować. W rozmowach uczestniczyć będzie również tzw. „Bar Raiser” – to osoba, najczęściej z innego działu, której zadaniem jest obiektywne zaopiniowanie kandydata. Zasadniczo jednak wszyscy członkowie zespołu rekrutującego będą oceniać Twój potencjał i możliwości rozwoju, bez ograniczania się do pozycji, na którą aplikujesz. Podczas ewaluacji, będą brali pod uwagę to, w jaki sposób Twoje dotychczasowe doświadczenia i umiejętności odnoszą się do wymogów danego stanowiska, a także do Zasad Przywództwa.
  • W przypadku niektórych stanowisk, możemy poprosić kandydata o wykonanie zadania pisarskiego. Dlaczego? W Amazon nie korzystamy z PowerPointa, ani żadnego innego programu, który skupia się na slajdach. Zamiast tego, piszemy podsumowania ze strukturą narracyjną i na początku każdego spotkania czytamy je po cichu w pomieszczeniu, które można nazwać rodzajem czytelni. Takie materiały mogą mieć od jednej do sześciu stron, na których zostanie wyartykułowany cel projektu, sposób jego osiągnięcia, wynik oraz następne kroki. Biorąc pod uwagę ten unikalny aspekt naszej kultury i wpływ naszych esejów na to, jakie decyzje podejmujemy jako firma – umiejętność przelania swoich myśli na papier jest niezbędna.
Oferty pracy można znaleźć tutaj >>>.

reklama

Źródło: mat. prasowe

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama