"Wystylizuj się jak gwiazda" – głosi hasło promujące nowe produkty Lidla, sygnowane przez Christinę Aguilerę - donosi portal Wiadomoscihandlowe.pl. Specjalna oferta pojawiła się w poniedziałek, 9 grudnia w sklepach należących do niemieckiego dyskontu w wielu krajach, w tym także w Polsce.
Klienci Lidla w Polsce mogą nabyć m.in. wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, prostownicę z wyświetlaczem LED, falownicę, suszarkę czy lokówkosuszarkę z funkcją jonizacji. Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym Lidla.
Lidl wprowadza linię produktów markowych i towarów wysokiej jakości, które sygnują gwiazdy, co wpisuje się w trend transformacji z dyskontowej, taniej i ograniczonej oferty w kierunku bliższym supermarketom.
Dotychczas Lidl kilkukrotnie współpracował z niemiecką modelką Heidi Klum, którą zaprosił do zaprojektowania ubrań. Z kolei w Polsce twarzą nowej kolekcji zimowych ubrań sportowych Lidla została Justyna Kowalczyk.
Źródło: Wiadomoscihandlowe.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.