MR.DIY to jedne z największych na świecie detalistów w branży artykułów gospodarstwa domowego. Marka powstała w Malezji.
18 tys. różnorodnych produktów, w pięciu głównych kategoriach
Obecnie MR.DIY ma 3700 sklepów na całym świecie, oprócz Malezji, jest to również Singapur, Tajlandia, Brunei, Indonezja, Filipiny, Kambodża, Indie, Hiszpania, Turcja, a teraz również Polska. Średnia powierzchnia lokalu to 900 mkw. Asortyment to 18 tys. różnorodnych produktów, w przystępnych cenach, w pięciu głównych kategoriach: majsterkowanie, wyposażenie domu, artykuły elektryczne, artykuły biurowe i sportowe oraz inne (obejmujące między innymi: zabawki, akcesoria samochodowe, biżuterię i kosmetyki).
We wszystkich swoich sklepach na całym świecie, MR.DIY obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów
- informuje sieć.
Trudno nie zauważyć, że sprzedawany asortyment jest bardzo podobny do tego, co oferują inne, bardzo popularne sieci w Polsce, takie jak: Pepco, Kik, Action, czy Tedi.
(arch. MR.DIY)
Otwarcia pierwszych trzech sklepów planowane jest na koniec roku - w listopadzie i grudniu.
Czytaj również: Parkowanie w Manufakturze. Ile musieliście zrobić "rundek", zanim udało wam się znaleźć wolne miejsce?
Wiadomości Handlowe podały, że na początek firma planuje otwarcie swoich sklepów w Krakowie, Zabrzu oraz Piotrkowie Trybunalskim w centrum handlowo-rozrywkowym Focus Mall.
"Obecnie przygotowania do debiutu w Polsce są już na bardzo zaawansowanym etapie. Wiemy, że Mr. DIY korzystać będzie z magazynu w Dąbrówce Wielkiej (Hillwood Zgierz I)" - poinformował portal Wiadomości Handlowe.
Do końca 2025 roku liczba sklepów ma się zwiększyć do 10.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.