reklama
reklama

Marka odzieżowa z Łodzi zmieni właściciela! Co dalej z popularną sieciówką, gdzie teraz szukać ubrań z jej logo?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: pixabay

Marka odzieżowa z Łodzi zmieni właściciela! Co dalej z popularną sieciówką, gdzie teraz szukać ubrań z jej logo? - Zdjęcie główne

Ubrania marki Top Secret wiszą w wielu polskich szafach | foto pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Zmiany na rynku odzieżowym. Spółka Redan, którego większościowym udziałowcem jest znany biznesmen Radosław Wiśniewski, ojciec jednej z najmłoszych posłanek Aleksandry Wiśniewskiej, podpisała warunkową umowę sprzedaży praw do znaków towarowych Top Secret oraz DryWash.
reklama

Firma Top Secret to znana polska firma odzieżowa, która na rynku obecna jest od ponad 25 lat. W swojej ofercie ma szeroki asortyment ubrań, począwszy od T-shirtów, skończywszy na eleganckich sukienkach. 

Natomiast DryWash pojawił się na rynku w 2011 roku. Od samego początku była za nią odpowiedzialna łódzka grupa Redan. Teraz obie te marki ma przejąć kolejni polski gigant, który swoje ubrania również sprzedaje zarówno w internecie, jak i w punktach stacjonarnych. Mowa o krakowskiej firmie Greenpoint. 

Właściciel Greenpoint przejmuje Top Secret 

Umowa dotyczy zarówno praw do znaków towarowych, jak i umowę licencyjną. Łączna kwota sprzedaży wyniesie od 10,5 do 13,5 mln zł. Jednak, aby ostatecznie doszło do transakcji, UOKiK musi wyrazić zgodę na  "dokonanie koncentracji w postaci zakupu przez GP praw do umów franczyzowych 54 sklepów Top Secret oraz sklepu internetowego topsecret.pl".

W wydanym komunikacje poinformowano, że marki Greenpoint oraz Top Secret będą istniały równolegle, a ich oferta pozostanie zróżnicowana i bardzo mocno skoncentrowana na potrzebach klienta. 

Jak podały Wirtualne Media, Marek Szostak, prezes spółki Greenpoint poinformował, że przejęcie znanego brandu, jakim jest Top Secret, pozwoli im na poszerzenie oferty.

Pozwoli nam dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint, lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że transakcja leży w interesie obu firm, a także okaże się dużą korzyścią dla klientek zarówno marki Top Secret jak i Greenpoint - stwierdził.

Na tę chwilę, klienci, którzy robią zakup w Top Secret, nie powinny odczuć, przynajmniej w teorii. Jakie firma, w dalszej części podejmie decyzje, na to trzeba będzie poczekać. 

W umie zapisano jednak, że po przejęciu sklepów działających pod marką Top Secret przez Greenpoint, Redan będzie mógł prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w tych sklepach na zasadach konsygnacji w terminie do 31 maja 2024 roku. Redan będzie mógł również prowadzić wyprzedaż posiadanych przez siebie towarów w e-commerce topsecret.pl przez okres 18 miesięcy.

Czytaj również: Sukcesja zaskoczy kupujących nowymi sklepami. Zobacz, jakimi

 

 

 

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama