Joanna Bekdas-Bruzda, pełnomocnik zarządu, informuje, że po okresie intensywnej modernizacji, Nowa Sukcesja przygotowuje się intensywnie do otwarcia i pozyskuje najemców, którzy wzmocnią jej ofertę handlową. Do grona najemców dołączą popularne marki CCC i HalfPrice, które z pewnością przyciągną jeszcze więcej klientów do centrum.
CCC i HalfPrice wśród nowych najemców
Galeria handlowa Nowa Sukcesja, usytuowana w centralnej części Łodzi jest w fazie końcowej komercjalizacji, której celem jest przekształcenie obiektu w nowoczesne centrum handlowe i rozrywkowe. - Na dwóch poziomach handlowych o łącznej powierzchni ponad 30 000 m² znajdzie się około 100 sklepów, punktów usługowych oraz przestronna strefa gastronomiczna z food courtem - wylicza Joanna Bekdas-Bruzda.
Nowa Sukcesja wyróżnia się unikalnym połączeniem funkcji handlowych, rozrywkowych i gastronomicznych. Strefa rozrywki obejmie m.in. tematyczne place zabaw z torem gokartowym i parkiem linowym, największy w Europie park trampolin, kino Helios z dziewięcioma salami oraz 26-torową kręgielnię. Dzięki temu centrum przyciąga rodziny z dziećmi, młodzież oraz dorosłych, oferując im szeroką gamę atrakcji na każdą okazję - dodaje.
Dzięki takim najemcom jak CCC i Half Price, i pierwszą w Europie tak szeroką ofertę rozrywki i gastronomii, Nowa Sukcesja ma zamiar stać się atrakcyjnym miejscem na mapie i przyciągnąć szerokie grono klientów z Łodzi i innych części Polski. Joanna Bekdas-Bruzda przekonuje, że dostosowując ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów, Nowa Sukcesja pretenduje do osiągnięcia sukcesu i wyróżnienia się na tle innych obiektów handlowych w kraju.
CCC, będące liderem na rynku obuwniczym, oferuje szeroki asortyment butów i akcesoriów dla całej rodziny. HalfPrice to sieć sklepów oferujących produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. Jako część grupy CCC szybko zdobywa popularność w Polsce. Klienci znajdą tu odzież, obuwie, akcesoria, a także artykuły do domu i kosmetyki. Koncept HalfPrice, bazujący na sprzedaży outletowej, cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów poszukujących markowych produktów w przystępnych cenach.
Otwarcie Nowej Sukcesji planowane jest na IV kwartał 2024 roku. Inwestorem projektu jest firma Amush Investment Group, która dba o najwyższy standard realizacji i nowoczesne rozwiązania techniczne, mające na celu stworzenie komfortowego środowiska zakupowego.
Ponad 100 marek w jednym miejscu
W Nowej Sukcesji dostępnych będzie ponad 100 marek, w tym: Media Expert, Rossmann, DM Drogerie, Tedi, Action, Woolworth, Świat Książki, Pepco, Carry, Monnari. Ponadto klienci znajdą klasyczny food court z takimi najemcami, jak McDonald’s czy Kuchnie Marche oraz kawiarnie i lodziarnie: U Lodziarzy, Grycan, Starbucks, Gorąco Polecam. Będą na nich czekać dwie duże restauracje z letnimi ogródkami – włoska Gia Pasta Bar (już otwarta) i turecka Meat Point. W centrum powstaje także jedna z największych Biedronek w kraju, która będzie miała 1800 mkw. powierzchni.Zaplanowano także strefy zabaw dla dzieci. Więcej na ten temat przeczytacie w artykule: Największy park rozrywki w Europie ma być w Łodzi. Co na to mieszkańcy? Zobacz, ich komentarze
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.