5 kwietnia o godzinie 10:00 w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi otworzy się trzeci w Polsce sklep marki Lush. Będzie się on znajdował się na parterze centrum handlowego.
Trzeci sklep w Polsce, pierwszy w Łodzi. Marka Lush ogłosiła datę otwarcia
Brytyjska firma Lush to producent i sprzedawca kosmetyków, które w pełni są ręcznie robione. Do niedawna ich produkty można było kupić za granicą, albo online. W lutym 2023 marka rozpoczęła swoją działalność w Polsce, otwierając pierwsze sklepy stacjonarne. Najpierw w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, a potem w Westfield Arkadia. Za kilka tygodni pojawi się również w Łodzi.Lush specjalizuje się w produktach do pielęgnacji ciała. W sklepie możemy kupić m.in. bomby do kąpieli, kosmetyki pod prysznic, do pielęgnacji włosów, perfumy, olejki zapachowe oraz balsamy do ciała i mydła.
Nasze produkty powstają w przestrzeniach, które bardziej przypominają duże kuchnie niż zakłady produkcyjne. W fabrykach pracuje o wiele więcej ludzi niż maszyn. Produkujemy kosmetyki z indywidualnym podejściem, tworząc lokalne miejsca pracy i korzystając z lokalnych zasobów - informuje Lush.
Produkty firmy oznaczone są jako wegańskie, co znaczy, że mogą być stosowane przez osoby, które nie używają w swoim życiu (nie tylko w kuchni, ale również w codziennym życiu, np. do higieny) produktów odzwierzęcych. - Wszystkie nasze produkty powstają w środowisku wolnym od mięsa zwierzęcego i nie są testowane na zwierzętach. Tam, gdzie to możliwe, stosujemy, a czasami nawet wymyślamy bezpieczne alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego - zapewnia firma.
Mathieu Raguet, Europe Property Manager w Lush, w rozmowie z portalem Omnichannelnews.pl, poinformował, że firma, po Łodzi, planuje otworzyć kolejne stacjonarne sklepy.
Plan jest taki, aby skupić się na najsilniejszych centrach handlowych w największych miastach Polski. Zidentyfikowaliśmy około 20 lokalizacji w całym kraju, które mogą być dla nas odpowiednie, ale rytm otwarć będzie zależał od sukcesu pierwszych sklepów. Docelowo uważamy, że potencjał Polski dla Lush wynosi od 20 do 30 sklepów - przyznał.
Czytaj również: Nowa Sukcesja coraz bliżej otwarcia. Wiemy, jak będzie wyglądać jej wnętrze [WIZUALIZACJA]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.