Latem nie było gdzie schować się przed upałem. Jesienią brakuje miejsca by w oczekiwaniu na połączenie ochronić się przed deszczem. Wiata z pleksi i kilka ławek to jedyne elementy małej architektury, jakie znalazły się na wyremontowanej części stacji.
!reklama!
W odpowiedzi na zarzuty, PKP PLK tłumaczy, że to dopiero pierwszy fragment oddany do użytku. Na drugim peronie prace wciąż trwają. Przedstawiciel spółki przypomina, że siedem lat temu podczas konsultacji społecznych nikt nie zgłaszał poprawek do planu.
- W 2013 roku, podczas przygotowania studium wykonalności, prowadzone były konsultacje społeczne z mieszkańcami i władzami samorządowymi. Na tamtym etapie nie zgłoszono uwag do projektu i propozycji wyposażenia peronów – mówi pracownik PKP PLK.
- Na stacji Łódź Żabieniec peron nr 1 jest wyższy, są ławki oraz nowa wiata, osłonięta z trzech stron – dodaje. - Będzie także zamontowana druga wiata.
Co z pomysłami na modernizację infrastruktury innych stacji? Według założeń planowany jest remont stacji Łódź Chojny, który miałby być sfinansowany z unijnych funduszy dostępnych od 2021 roku. O tym, czy fundusze zostaną przyznane spółka dowie się w przyszły roku.
PKP PLK zapowiada, że w przygotowaniu projektu wezmą udział podróżni, którzy będą mogli zgłaszać swoje poprawki i uwagi.
Źródło: Gazeta Wyborcza
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.