Wprowadzanie zmian właśnie się rozpoczęło. Zarząd Lokali Miejskich ma przeprowadzić je w ciągu ok. 2 miesięcy.
!reklama!
Jakie zmiany zaplanowano?
W ciągu najbliższego półtora miesiąca do skrzynek pocztowych mieszkańców lokali komunalnych trafią listy, w których znajdą nazwiska i kontakty komórkowe do nowych administratorów budynków/nieruchomościZIM będzie przyporządkowywać administratorów do bardzo konkretnych, jak najbliższych sobie budynków. Zaważyły tu przede wszystkim kwestie praktyczne. Osoba, która ma do obsługi budynki obok siebie nie traci czasu na przejazdy i może być częściej na swojej nieruchomości
ZIM chce również, by administrator pojawiał się na posesji minimum raz w tygodniu, być może z czasem będą to nawet konkretne dni i godziny w tygodniu. To pozwoli mieszkańcom spotkać się z administratorem i zgłosić mu problem bezpośrednio, bez konieczności odbywania podróży do siedziby zarządcy. Co jest tak istotne w czasie pandemii, ale i wygodniejsze dla starszych mieszkańców, którzy bez konieczności wychodzenia z domu zgłoszą awarię czy inny problem. Każdy administrator będzie rozliczany z tego, czy był na nieruchomości, będzie miał do podpisania elektroniczną check – listę
Każdy administrator będzie też miał służbowego smartfona. Mieszkańcy będą mieć do niego bezpośredni kontakt. Ale na tym telefonie administratorzy będą mieć też zainstalowaną mobilną wersję aplikacji pomagającej przy zarządzaniu nieruchomościami.
Dzięki niej, w każdym miejscu możliwe będzie: zebranie raportu o stanie technicznym nieruchomości, wykonanie dokumentacji fotograficznej, natychmiastowe przesyłanie zleceń naprawy czy konserwacji. Aplikacja ta daje administratorowi też pełną wiedzę bezpośrednio, nawet gdy będzie w terenie, zarówno o nieruchomości, budynkach jak i lokalach oraz stanie kont finansowych spotkanych podczas wizyty lokatorów. Pozwoli to na rozwiązywania problemów czy rozwianie wątpliwości lokatora bezpośrednio, na miejscu, będąc na nieruchomości.
Dla tych osób, które jednak zdecydują się na bezpośrednią wizytę w Zarządzie Lokali Miejskich stworzono pięć profesjonalnych "centrów obsługi mieszkańców".
W każdej części miasta: na Piotrkowskiej 238 dla centrum, przy ul. Sobolowej 1 dla wschodniej części miasta, przy ul. Wielkopolskiej 53 dla północnej, przy ul. Paderewskiego 47 dla południowej oraz przy ul. Wapiennej 15 dla zachodniej.
W każdym z nich będą działały typowe front office, w których dostępnych będzie 2 - 3 pracowników administracji, z dostępem do danych miejskich nieruchomości i lokali. Na bieżąco będą oni mogli pomóc lokatorom.
Źródło: ZLM
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.