reklama
reklama

Ruszył konkurs „Mam pomysł na startup”

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Ruszył konkurs „Mam pomysł na startup” - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Pandemia nie przeszkodziła w realizacji programów mających na celu rozwój biznesu i przedsiębiorczości w Łodzi. Program „Mam – Pomysł na Startup” ma pomóc w powstawaniu innowacyjnych firm po zakończeniu epidemii koronawirusa.
reklama

Łódź nie poddaje się pomimo obecnej sytuacji na świecie i jeszcze bardziej chce zrealizować wszystkie projekty zgłoszone w konkursie. Społeczność złożona z ponad 100 osób nie wychodząc z domu będzie pracowała w ramach warsztatów w ponad 60 grupach. W projekcie bierze udział 69 uczestników i 34 mentorów. Tak rozbudowana formuła pozwala na możliwość pracy zespołowej w gronie mentorów, uczestników, a w finałowej części także w gronie mentora z Mentee.

!reklama!

Czym jest „Mam pomysł na startup”?

Konkurs to inicjatywa ukierunkowana na rozwój innowacyjnych projektów – naukowych, technologicznych i artystycznych we wczesnej fazie rozwoju. Istotną część spotkania stanowią: warsztaty i wydarzenia, podczas których w sposób naturalny buduje i podtrzymuje się relacje. 

- Spotkanie zorganizowane na platformie MS Teams dało wszystkim poczucie wspólnoty, możliwość prezentacji projektu i pierwszą wymianę kontaktów – informują organizatorzy w komunikacie prasowym.

Organizacja wydarzenia nie mogłaby się odbyć gdyby nie wzorowa współpraca między partnerami wydarzenia m.in.: Politechnice Łódzkiej, Uniwersytetowi Łódzkiemu i firmom: Lenovo Polska, Exaco, You&Me Ewa Strzyżewska, Klientocentryczni i Qodeca.

Do czasu zakończenia pandemii koronawirusa wszystkie warsztaty prowadzone będą w wersji online. W dalszym przebiegu konkursu Startupy wezmą udział w 6 miesięcznym mentoringu koordynowanym przez Politechnikę Łódzką. W tegorocznej edycji konkursu roku zaproszenie do współpracy przyjęło ponad 30 Mentorów z kraju oraz z zagranicy.

Finałowy etap to dla uczestników szansa prezentacji projektu przed kluczowymi inwestorami z całego świata podczas organizowanego przy współpracy z Uniwersytetem Łódzkim VC „speed dating” oraz walka o nagrody sponsorowane przez parterów konkursu w formie finansowej, rzeczowej oraz usługowej o wartości przekraczającej 200 000 PLN.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama