reklama
reklama

Szukasz pracy? Urząd Miasta w Łodzi rekrutuje. Zobacz, czy spełniasz warunki na urzędnika

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: arch. red.

Szukasz pracy? Urząd Miasta w Łodzi rekrutuje. Zobacz, czy spełniasz warunki na urzędnika - Zdjęcie główne

Jakie są zalety pracy w Urzędzie? Sprawdźcie w artykule | foto arch. red.

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Do 19 lutego można składać dokumenty w rekrutacji na stanowisko podinspektor/inspektor ds. obsługi sekretariatu w Oddziale Administracyjnym w Biurze Aktywności Miejskiej w Departamencie Strategii i Rozwoju. Jakie trzeba spełniać warunki i co urząd oferuje w zamian?
reklama

Łódzki magistrat  szuka ludzi do pracy. Osoby zainteresowane ofertą, czas na złożenie dokumentów mają do poniedziałku, 19 lutego. Zanim siądziecie do komputerów, aby napisać swoją CV, spójrzcie, czego pracodawca wymaga od przyszłego inspektora. 

Urząd Miasta w Łodzi szuka ludzi do pracy. Jakie stawia warunki?

Oferta, o której mowa, dotyczy pracy na stanowisku podinspektor/inspektor ds. obsługi sekretariatu w Oddziale Administracyjnym w Biurze Aktywności Miejskiej w Departamencie Strategii i Rozwoju. Miejsce wykonywania pracy to budynek przy ul. Tuwima 10 w Łodzi. Do obowiązków urzędnika należeć będzie:

  • obsługa kancelaryjno-biurowa,
  • obsługa klientów Urzędu, w tym udzielanie krótkich informacji oraz kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi,
  • prowadzenie spraw dotyczących czasu pracy pracowników Biura,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Biura w materiały biurowe i urządzenia techniczne, meble, druki, bilety komunikacji miejskiej, pieczątki, identyfikatory itp.,
  • prowadzenie rejestrów Biura, a także spisów zdawczo-odbiorczych, książek inwentarzowych, książek ewidencyjnych prowadzenie spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji kierowanych do Biura,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji Oddziału do Archiwum Zakładowego,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych innych niezbędnych zadań Biura oraz zadań zleconych, pozostających w zakresie jego właściwości.
Osoby, które chcą się zgłosić, muszą wiedzieć, że pracodawca wymaga od nich m.in. znajomości Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Łodzi. Poza tym kandydat musi mieć nieposzlakowaną opinię, wykształcenie: na stanowisko podinspektora – minimum średnie, na stanowisko inspektora – wyższe oraz posiadać znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, oraz o ochronie danych osobowych. 

Oczywiście przyszły urzędnik nie może być osobą karaną za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

Jeżeli chodzi o wymagany staż pracy, to na stanowisko podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, a na stanowisko podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy. 

Praca w magistracie. Co dostaniemy w zamian? 

Niewątpliwie bardzo ważnym aspektem podczas poszukiwania pracy jest nie tylko to, czego od nas wymaga potencjalny pracodawca, ale również to, co oferuje w zamian. 

W tym wypadku nie znajdziemy jednej z najważniejszych informacji, czyli nie dowiemy się, ile będziemy mogli zarobić. Podano za to, że dostaniemy umowę o pracę, będziemy mieć regularne godziny pracy w ciekawym zespole. Poza tym Urząd Miasta oferuje swoim pracownikom:

  • regularnie wypłacane wynagrodzenie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość otrzymania karty Fit-Profit ,
  • pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele remontowo-mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, bony towarowe dla dzieci, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach). 
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku mogą składać dokumenty: w wersji papierowej osobiście w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera) bądź za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110, 90-926 Łódź; w zamkniętej kopercie z podaniem imienia, nazwiska, adresu zwrotnego oraz dopiskiem: „Nabór w Urzędzie Miasta Łodzi nr 13/DSR-BAM.I/1/II/2024”.

Szczegółowe informacje dotyczące ofert pracy można naleźć na stronie magistratu. 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama