Niemiecka marka Foodspring poinformowała o zakończeniu działalności. Jej produkty mają zniknąć ze sklepowych półek do końca czerwca.
Kolejną firmę dotknął kryzys. Po dwunastu latach zniknie z rynku
Foodspring zajmuje się głównie sprzedażą odżywek sportowych, batonów i koktaili proteinowych, a także popularnych produktów spożywczych w wersji fitness. Często były one reklamowane przez sportowców.Firma powstał w Berlinie w 2013 roku, natomiast sześć lat później przeszła pod władanie dużego amerykańskiego producenta. Mimo to nie udało jej się przetrwać kryzysu, przez co jej dni na rynku są policzone.
Produkty Foodspring można się spotkać na półkach w popularnych drogeriach, m.in. w Rossmannie oraz rozpychającej się na rynku dm. Może je również kupić w sieci.
"W 2019 roku doszło do transakcji, która wywołała spore zamieszanie na niemieckiej scenie start-upów: amerykański gigant spożywczy Mars przejął małą berlińską markę Foodspring. Był to szczyt popularności batonów fitness i odżywek białkowych, co uczyniło z młodego start-upu istotnego dostawcę tego typu produktów. Mars zapłacił ponad 210 milionów euro za większość udziałów i dwa lata później wykupił udziały dwóch założycieli, Philippa Schremppa i Tobiasa Schüle, za kolejne 43 miliony euro. W tamtym czasie była to bezprecedensowa kwota dla start-upu w branży spożywczej"
– poinformował niemiecki portal wiwo.de.
Teraz, sześć lat po tej transakcji, zadecydowano, że to koniec marki.
W ostatnim czasie to kolejna informacja o kłopotach firmy, której produkty dostępne są na światowym rynku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.