reklama

To ich dopiero piąty sklep stacjonarny w Polsce. Lubicie się wyróżnić? Na pewno zajrzycie do Manufaktury

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Bimba y Lola

To ich dopiero piąty sklep stacjonarny w Polsce. Lubicie się wyróżnić? Na pewno zajrzycie do Manufaktury - Zdjęcie główne

Sklepy tej marki znajdziemy w Poznaniu i Warszawie | foto Bimba y Lola

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźHiszpańska firma z branży modowej otwiera swój pierwszy sklep w Łodzi. Jej znakiem rozpoznawczym jest asortyment, którego nie można pomylić z inną marką.
reklama

Mowa o sklepie Bimba y Lola. Do tej pory marka otworzyła w Polsce trzy salony w Warszawie i jeden w Poznaniu. W listopadzie otworzy piaty - w Łodzi, a dokładnie w Manufakturze. 

Po ubrania tej marki nie trzeba będzie już jechać do Warszawy, czy Poznania. Firma otwiera swój sklep w łódzkiej Manufakturze

Do tej pory łodzianie, aby kupić ubrania tej firmy, musieli korzystać ze sklepów w wyżej wymienionych miastach, lub robić zakupu online. Za kilka tygodni będą mogli udać się do "swojego salonu". Kto kojarzy tę markę, wie, że oferuje produkty, który wyróżniają się z tłumu. Nie można ich pomylić z żadną inną. 

reklama

(JCH)

Bimba y Lola to hiszpańska marka modowa, założona w 2005 roku przez siostry Uxię i Marię Domínguez. Firma specjalizuje się w odzieży, obuwiu i akcesoriach, wyróżniając się odważnymi wzorami, kolorami i wysoką jakością produktów, często inspirowanych sztuką i awangardą.

Obecnie marka ma prawie 300 klepów i stoisk w 14 krajach w Europie, Ameryce i Azji,  W Polsce pojawiła się we wrześniu 2021 roku. Prasa modowa podkreśla, że od razu zdobyła grono stałych klientów. 

Portal Fashion  Biznes informuje, że strategia BIMBA Y LOLA w Polsce, została oparta na unikalnym i odważnym wizerunku, który wyróżnia ją spośród innych marek modowych na rynku.  - BIMBA Y LOLA to synonim zabawy, kreatywności, autentyczności i bycia sobą w każdej chwili. Koncept zdecydowanie rezonuje z docelową grupą odbiorców niemal od pierwszego dnia. Marka używa jasnych kolorów i odważnych projektów w swoich kampaniach marketingowych, co pomaga jej wyróżniać się na rynku - tłumaczy i dodaje: Grupa docelowa BIMBA Y LOLA to przede wszystkim kobiety w wieku 25-45 lat, które są świadome najnowszych trendów, cenią niepowtarzalny design i odważne połączenia kolorów i materiałów. Niemniej jednak estetyka marki oraz jej inkluzywność z powodzeniem trafiają również do młodszych odbiorców.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
logo