reklama
reklama

W centrum Łodzi ruszył tajemniczy remont. Co powstanie w dawnej Almie?

Opublikowano:
Autor:

W centrum Łodzi ruszył tajemniczy remont. Co powstanie w dawnej Almie? - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
5
zdjęć

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Wiadomości ŁódźU zbiegu al. Mickiewicza i ul. Kilińskiego trwa przebudowa kultowego budynku po delikatesach Alma i supermarkecie Billa. Właścicielem jest firma związana z siecią Media Expert. Co tam będzie? Oficjalnie: jeszcze nie wiadomo.
reklama

Kiedyś były tu luksusowe delikatesy


Budynek przy ul. Kilińskiego 122–128 ma nowego właściciela. Jak ustaliliśmy nieoficjalnie, gmach kupiła spółka Aura Park, należąca do grupy kapitałowej Media Expert.

Dla wielu łodzian to miejsce z sentymentem. W latach 90. działał tu pierwszy w Łodzi supermarket Billa. Była to handlowa rewolucja: samoobsługowy sklep z zachodnim asortymentem, o jakim wcześniej można było tylko marzyć. Potem działały tu kolejno sklepy Elea, a następnie ekskluzywna Alma.

Po jej upadku, w 2016 roku, przestrzeń zajmowali różni najemcy, w tym klub fitness. Z czasem wszyscy się wyprowadzili, a budynekstał pusty i niszczał.

W środku trwa wyburzanie

Teraz obiekt jest ogrodzony taśmą, a z wnętrza wynoszone są kontenery gruzu. Zaczęły się prace budowlane. Ale co powstanie w środku?

reklama

- Na tym etapie nie zdradzamy szczegółów. Chcemy nadać budynkowi nowoczesny format i przywrócić go tkance miejskiej. To ma być atrakcyjna przestrzeń handlowa, ale o konkretach poinformujemy później

- przekazał nam Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert.

Kto się tu wprowadzi?


Choć inwestor milczy, na elewacji wisi już baner z informacją o możliwości wynajęcia powierzchni. Według naszych informacji trwa właśnie tworzenie listy potencjalnych najemców. Dziś wiemy, że na 100 procent wróci tu np. klub fitness. Ale kiedy? Tego jeszcze nie wiadomo.

Za inwestycją stoi Aura Park - marka parków handlowych zarządzana przez ME Invest/TERG S.A., czyli grupę, do której należy sieć Media Expert. Firma tworzy centra handlowe w całej Polsce, z myślą o lokalizacji własnych sklepów i wynajmowaniu powierzchni innym markom, takim jak  Pepco, Rossmann czy Biedronka.

 

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo