To kolejne rozwiązanie, które sieć Lidl wprowadza kierując się filozofią "zero waste” oraz redukując koszty swojej działalności. Firma zmniejszyła wielkość paragonów fiskalnych w sklepach na terenie Wielkiej Brytanii i dzięki temu zredukowała koszty o 150 tys. funtów, tj. około 745 tys. zł – poinformował The Times.
Jak tłumaczy Christian Härtnagel - dyrektor sieci Lidl w Wielkiej Brytanii, paragony mniejszych rozmiarów przekładają się na oszczędności, których Lidl potrzebuje, by utrzymywać konkurencyjne na rynku dyskontów ceny swoich towarów.
Ostatnio sieć Lidl wprowadziła we wszystkich swoich dyskontach w Polsce specjalną półkę z towarami, których termin przydatności zbliża się do końca i zostały przecenione o połowę. Natomiast klienci Lidla w Niemczech mają możliwość kupowania produktów do własnych opakowań.
Filozofia "zero waste" zakłada taki styl życia i prowadzenia działalności, by generować jak najmniej odpadów i zapobiegać degradacji środowiska naturalnego. Oszczędność papieru, torby i opakowania wielokrotnego użytku, czy nadawanie drugiego życia starym przedmiotom i ubraniom, w miejsce wytwarzania i kupowania nowych, to niektóre z zasad "zero waste".
Źródło: Bankier.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.