reklama
reklama

Wywodząca się z Łodzi marka PizzaPortal.pl ostatecznie przejęta przez globalnego gracza

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Wywodząca się z Łodzi marka PizzaPortal.pl ostatecznie przejęta przez globalnego gracza - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź PizzaPortal.pl po 10 latach na polskim rynku ostatecznie zakończyła działalność pod dotychczasową marką. Teraz jej funkcjonalności dostępne są w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to większą gamę dostępnych restauracji, a także możliwość korzystania z usług kurierskich oraz zakupów z dostawą do domu.
reklama

PizzaPortal.pl był pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Jego zamknięcie jest ostatnim etapem procesu wdrażania zmian przez Glovo po wykupieniu portalu w sierpniu 2019 roku.

 !reklama!

Glovo to hiszpański agregator założony w 2015 roku w Barcelonie. Dotychczas obie aplikacje działały równolegle przy stopniowym wygaszaniu strony i aplikacji PizzaPortal.pl, która jeszcze do 27 lipca była aktywna. Teraz do dyspozycji użytkowników jest aplikacja Glovo, która przejęła funkcjonalność PizzaPortal.pl.

Glovo posiada własną flotę dostawców oraz portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom szeroki wachlarz usług obejmujący, obok zamawiania jedzenia, możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.

- Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska. – Teraz, gdy działamy już w 100 procentach jako Glovo, chcemy jeszcze mocniej rozwijać te usługi na polskim rynku – dodaje.

Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach, ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie.

Z tej okazji dla nowych użytkowników Glovo przygotowało zniżki na pierwsze zamówienie.

Źródło: mat. prasowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama