Asortyment jest grupowany według cen
Chodzi o Carrefour. Poza Łodzią takie strefy działają też w sklepach m.in w Warszawie, Krakowie i Toruniu. Asortyment w outletach jest grupowany według cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł i produkty w bardzo niskich cenach zaczynających się od 29 groszy. Jest też kategoria tematyczna.W ofercie outlet Carrefour klienci znajdą również produkty przemysłowe, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy drobny sprzęt RTV/AGD. Co ciekawe, asortyment jest co tydzień wymieniany na nowy.
Co tydzień jest coś nowego
- Założeniem outletu Carrefour jest nowatorskie podejście do strefy wyprzedażowej. Bazujemy w niej przede wszystkim na nowościach i wyjątkowej atrakcyjności cenowej asortymentu. Średnio co tydzień zmieniamy nasz asortyment, tak aby klienci niemal przy każdej wizycie w Carrefour mogli znaleźć w nim coś wyjątkowego
- mówi Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Suchych.
Koncept outletów jest rozwijany przez Carrefour Polska od 2020 roku. Obecnie w sieci działa już blisko 250 stref outlet na terenie całego kraju. Carrefour planuje również wprowadzenie outletów w wersji mini do swoich sklepów franczyzowych, a także ich rozwój o nowe kategorie produktów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.