Awaria i komentarze pod postem
- „Po blisko dwóch godzinach udało mi się zarezerwować bilet i zapłacić BLIK-iem. Trzysta złotych z konta zniknęło, a potwierdzenia ani biletu na maila nie dostałem. Brawo ZWiK”
- relacjonuje rozgoryczony mieszkaniec.
To tylko awaria
Takich reakcji było mnóstwo, bo tuż po odpaleniu systemu przeciażenie było tak ogromne, że strona po kilku minutach się zawiesiła.Na facebookowym profilu Łódzka Woda Najlepsza, tuż po 12 pojawił się nawet komunikat o awariii. ZWiK zapewniał, że pracuje nad jej usunieciem i prosi o cierpliwość. Jednak pod postem zaroiło się od krytycznych komentarzy:
- „Nie mogę przejść do płatności!”, „Strona się zawiesza”, „Kalendarz jest przestawiony - pokazuje wtorek zamiast poniedziałku!”
- to tylko kilka uwag.
ZWiK zareagował błyskawicznie. Już ok. 12:30 sprzedaż ruszyła ponownie, ale problemy z dostępem do strony utrzymywały się. O godz. 13 serwis zawiesił się całkowicie. Ok. 15 wszystko wróciło do normy, ale biletów praktycznie nie było. Wyświetlał się komunikat: „Wyprzedane”.
ZWiK się cieszy, ale i... przeprasza
Łódzki ZWiK przyznaje, że nie spodziewał się tak ogromnego zainteresownia imprezą.
- Zainteresowanie było tak duże, że sprzedaż ruszyła z kilkunastominutowym opóźnieniem. Serwery nie wytrzymały tak ogromnego ruchu. Bilety praktycznie wyprzedały się w ciągu dwóch godzin. Przygotowaliśmy ich 5145 na 21 dni
- mówi Miłosz Wika, rzecznik prasowy ZWiK.
W ZWiK przyznają, że rezerwacja biletów mogła sprawiać problem, bo była dość skomplikowana. Trzeba było wpisywać wiele informacji. Dlatego musieli spędzić na stronie wiele czasu, a to z kolei powodowało przeciążenie i zawieszanie się.
- Zakup biletów wiązał się z wyborem nie tylko dnia i godziny. Wszystkie bilety są imienne - konieczne było więc podanie imienia i nazwiska właściciela biletu, niektórzy kupowali ich kilka. Było z tym nieco zamieszania. Bardzo przepraszamy za utrudnienia, ale względy bezpieczeństwa wymuszają na nas sprzedaż wyłącznie biletów imiennych, przypisanych do konkretnych osób
- dodaje Wika.
Co z reklamacjami?
Sprzedaż biletów na zwiedzanie podziemi była prowadzona za pośrednictywem Ekobilet.pl. To platforma umożliwiająca organizatorom wydarzeń sprzedaż biletów, produktów oraz udostępnianie materiałów wideo. Działa na zasadzie pośrednictwa - Ekobilet udostępnia im system sprzedaży online i obsługę płatności.Użytkownicy kupują bilety lub dostęp do materiałów za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po dokonaniu płatności otrzymują bilety w formie cyfrowej (PDF, SMS). Jak nas poinformował ZWiK, wszelkie reklamacje dotyczące np. braku potwierdzenia płatności czy też nieotrzymania biletu mimo wniesienia opłaty należy wnosić do Ekobilet.pl.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.