W Gałkowie wykonano już główny przekop pod wiaduktem. Kontynuowana jest budowa ścian oporowych przy drogach dojazdowych. Wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej powstają żelbetowe ściany. Powstaje pochylnia dla pieszych. W sąsiedztwie budowany jest zbiornik retencyjny.
W Bedoniu pogłębiają wykop
W Bedoniu postępuje przebudowa sieci telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, pogłębianie wykopu pod torami dla przyszłej jezdni oraz budowa pochylni i schodów dla pieszych (połączą perony z tunelem). Robotnicy pracują też przy systemie odwodnieniowym. Podczas przebudowy przystanku podróżni i mieszkańcy mają do dyspozycji przejście na poziomie szyn, zaś dla kierowców wyznaczono objazdy.
Koniec obu inwestycji w tym roku
Wartość inwestycji w Gałkowie to około 23,6 mln zł, przy czym wkład koluszkowskiego samorządu wynosi 8,4 mln zł, powiatu łódzkiego wschodniego 3,8 mln zł, a PKP PLK 11,4 mln zł. Przebudowa w Bedoniu całościowo kosztuje 29,9 mln zł (gmina przekazuje 11,3 mln zł, PKP PLK 18,6 mln zł). Zakończenie prac w Gałkowie jest planowane na trzeci kwartał br., w Bedoniu na czwarty.
- W województwie łódzkim w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami - etap III" wybudowano już wiadukt drogowy nad torami w Skierniewicach - mówi Rafał Wilgusiak z PKP PLK. - Powstanie ponad 20 bezkolizyjnych obiektów. Cały projekt ma wartość około 260 mln zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.