Łódź, 2025 r. – Agencja SEO i brand mentions FunkyMedia z Łodzi, założona w 2010 roku przez Rafała Cyrańskiego, świętuje swoje 15-lecie działalności. W tym czasie zespół zrealizował ponad 2500 projektów dla firm z różnych branż, konsekwentnie budując reputację jednego z najbardziej stabilnych i elastycznych podmiotów w branży marketingu internetowego w Polsce. Dziś FunkyMedia wchodzi w kolejną dekadę w pełni przystosowana do pracy z AI oraz kompleksową obsługą brand mentions – wzmianek o marce w sieci.
Od początku działalności FunkyMedia koncentruje się na zwiększaniu widoczności firm w wyszukiwarkach, budowaniu wiarygodności marek oraz długofalowym wzroście ruchu i sprzedaży. Klienci podkreślają w opiniach nie tylko wymierne efekty kampanii, ale także partnerskie podejście, transparentną komunikację oraz zdolność agencji do szybkiego reagowania na zmiany w algorytmach Google i trendach rynkowych.
– Kiedy zakładałem FunkyMedia w 2010 roku, rynek SEO wyglądał zupełnie inaczej. Przez 15 lat przeszliśmy razem z naszymi klientami przez wszystkie możliwe zawirowania – od kolejnych aktualizacji algorytmów, przez dynamiczny wzrost konkurencji, aż po rewolucję związaną ze sztuczną inteligencją. Dziś mogę z dumą powiedzieć, że nie tylko przetrwaliśmy każdą zmianę, ale wielokrotnie wychodziliśmy z niej silniejsi – mówi Rafał Cyrański, założyciel agencji FunkyMedia.
Na przestrzeni lat agencja z powodzeniem łączyła klasyczne działania SEO (optymalizacja techniczna, content marketing, link building) z nowoczesnymi rozwiązaniami w obszarze brand mentions – monitoringu i wzmacniania wzmianek o marce w internecie: na portalach, forach, w social media i w serwisach branżowych. Dzięki temu klienci FunkyMedia budują nie tylko widoczność w wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim trwały autorytet i zaufanie w oczach użytkowników.
– Pozytywne opinie naszych klientów to dla nas najcenniejsza forma rekomendacji. Cieszy nas, że firmy, które zaczynały z nami kilkanaście lat temu, są z nami do dziś, a nowi klienci trafiają do FunkyMedia właśnie z polecenia. To najlepszy dowód, że strategia oparta na jakości, stabilności i długofalowych efektach działa – podkreśla Rafał Cyrański.
Wchodząc w 15. rok istnienia, FunkyMedia mocno stawia na integrację działań SEO i brand mentions z narzędziami AI. Agencja przystosowała procesy do współpracy z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji – zarówno po stronie analityki (monitoring wzmianek, analiza sentymentu, identyfikacja szans na ekspozycję marki), jak i tworzenia treści wspierających widoczność w wyszukiwarkach oraz w nowych przestrzeniach wyszukiwania opartych na AI.
– Dzisiaj nie wystarczy być widocznym tylko w klasycznych wynikach Google. Coraz większą rolę odgrywają odpowiedzi generowane przez modele AI oraz to, jak marka jest postrzegana i „przywoływana” w tych odpowiedziach. Dlatego łączymy naszą 15-letnią praktykę SEO z nową erą brand mentions w świecie AI – dodaje Cyrański.
Pomimo dynamicznych zmian na rynku, trudnych okresów dla branży e-commerce oraz coraz większej konkurencji, FunkyMedia utrzymała stabilną pozycję i rozpoznawalną markę. Agencja podkreśla, że kluczem do sukcesu okazały się: konsekwentnie rozwijany know-how, inwestycja w ludzi oraz gotowość do szybkiej adaptacji – od czasów „starego SEO” po dzisiejszą erę AI i zaawansowanego monitoringu wzmianek o marce.
Świętując 15-lecie, zespół FunkyMedia zapowiada dalszy rozwój usług opartych na synergii SEO, brand mentions i sztucznej inteligencji, skupiając się na tym, by marki klientów były nie tylko widoczne, ale również naturalnie rekomendowane i pozytywnie omawiane w cyfrowym ekosystemie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.