reklama
reklama

Regionalne czy lokalne pozycjonowanie? Co będzie lepszym wyborem dla mniejszych firm?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Regionalne czy lokalne pozycjonowanie? Co będzie lepszym wyborem dla mniejszych firm? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskieMiędzy mity należy włożyć fakt, że pozycjonowanie stron internetowych zarezerwowane jest wyłącznie dla przedsiębiorstw, które dysponują ogromnymi budżetami na promocje. W dobie ogromnego znaczenia reklamy dla rozwoju marki, SEO proponuje kilka wariantów marketingu. Walka o szczyt rankingu Google na lokalne frazy czy ogólnopolskie słowa kluczowe? Jakie są różnice pomiędzy tymi praktykami? Która okazuje się najlepsza dla nieco mniejszych firm?
reklama

Marketing na całą Polskę. Przygotuj się na trudną i długą rywalizację z konkurencją

Omawiając charakterystykę ogólnopolskiego pozycjonowania stron należy wspomnieć o tym, że tego typu wyścig o szczyt rankingu prezentowanego przez Google będzie cechował się olbrzymią konkurencyjnością. Wówczas stajesz w szranki z rywalami dosłownie z całego kraju. Jak wiadomo niemalże każda współczesna branża jest teraz mocno zagospodarowana. Ciężko znaleźć dyscyplinę bez odpowiedniego wypełnienia markami o bliźniaczo podobnym profilu pracy. Pozycjonowanie stron internetowych na całą Polskę będzie więc wyborem dla dużych firm, posiadających jeszcze większe możliwości finansowe. Warto wspomnieć chociażby o konieczności opłaty za artykuły sponsorowane. W takim wypadku muszą pojawiać się na renomowanych portalach, a to wiąże się z koniecznością wyższych budżetów. Małe, regionalne przedsiębiorstwa nie będą w stanie skutecznie rywalizować na tym polu. To jednak nie przeszkoda. SEO z łatwością dopasujesz również pod mniejsze biznesy. Wystarczą lokalne słowa kluczowe.

reklama

SEO regionalne. Pozycjonowanie wyciąga rękę do mniejszych przedsiębiorców

Od strony technicznej regionalne pozycjonowanie stron nie różni się praktycznie niczym od SEO ogólnopolskiego. Wystarczy dodać człon geolokalizacji do słowa kluczowego, aby wystartować w wyścigu o tytuł lokalnego lidera sprzedaży. Przykładem takiego elementu jest nazwa miejscowości, np. Lublin czy chociażby konkretnego osiedla. Należy zauważyć, że wyszukiwarka Google w sposób automatyczny korzysta z nadajnika GPS w trakcie prezentowania rezultatów na zapytanie. Warto pokazać się Klientom z najbliższej okolicy. Zwłaszcza, że pozycjonowanie regionalne nie będzie aż tak wymagające pod względem walki z konkurencją. Taka forma marketingu idealnie sprawdzi się w małych przedsiębiorstwach lub w dopiero startujących biznesach. Najpierw zyskasz popularność w najbliższej okolicy siedziby czy sklepu stacjonarnego i z taką bazą śmiało możesz ruszyć podbijać kolejne miejscowości. Tytuł lokalnego lidera sprzedaży z całą pewnością pomoże Ci wygrywać również rywalizację z nieco większymi, bardziej doświadczonymi markami. Sprawdź to na własnej skórze i postaw na rozwój działalności gospodarczej. Pozycjonowanie rozwija na niemalże każdej istotnej płaszczyźnie.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama