reklama
reklama

Dziewięć stacji znika, osiem nowych wchodzi. Przemiana na rynku telewizyjnym

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Dziewięć stacji znika, osiem nowych wchodzi. Przemiana na rynku telewizyjnym - Zdjęcie główne

Ten kultowy kanał był wyznacznikiem dla miłośników muzyki. Znika z Polski | foto Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Polska i światDziewięć kanałów, które wielu Polaków kojarzy z codziennym oglądaniem, zakończy nadawanie. Powodem są redukcje kosztów i decyzje globalnych właścicieli. Aby wypełnić powstałą lukę, MWE Networks przygotowuje osiem nowych stacji, które mają zadebiutować już w październiku 2025 roku.
reklama

Zamknięcie kanałów oznacza definitywny koniec MTV w Polsce – symbolu muzycznej rewolucji lat 90. i 2000. Zniknie także kanał, na którym nie było reklam – wielu uznawało to za jego największy atut. Nowe propozycje będą jednak działały według innego modelu, z blokami reklamowymi.

Operatorzy pod presją

Nagłe zniknięcie kanałów z oferty operatorów kablowych i satelitarnych mogłoby skutkować falą wypowiedzeń umów. Aby temu zapobiec, MWE Networks wchodzi z nowym pakietem. Dzięki temu operatorzy mają utrzymać klientów, a widzowie – poczuć, że w miejsce starych stacji pojawi się coś świeżego.

Widzowie mogą liczyć na bogaty wachlarz. Comedy Channel Extra zapewni humor i stand-up, Pixel TV skierowany będzie do młodzieży. Do tego aż sześć stacji muzycznych: Music 80s, Music 90s, Music 00s, Music Hits, Music Live HD oraz Music Club. To oznacza szeroką ofertę – od nostalgicznych hitów po nowoczesne klubowe sety.

reklama

Oficjalne zapowiedzi

MWE Networks podkreśla w komunikacie: – „Rynek telewizyjny w Polsce zmienia się w ekspresowym tempie, a widzowie oczekują świeżych treści i mocnej oferty. MWE Networks ogłasza uruchomienie 8 nowych kanałów telewizyjnych, z których część może być gotowa już w październiku 2025 roku. To starannie zaplanowany projekt oparty na dużym zapleczu kontentowym, technicznym i kadrowym”.

„Osiem nowych kanałów to nasza odpowiedź na potrzeby rynku po zmianach związanych z ofertą Paramount. Jesteśmy gotowi, bo mamy wieloletnie doświadczenie, silne zaplecze techniczne i sprawdzony zespół. To pozwala nam działać szybko i dostarczać treści, których oczekują widzowie i operatorzy” – zaznacza Karol Warda.

reklama

Telewizja w nowej odsłonie

Październik 2025 roku to początek innej rzeczywistości. Dziewięć kanałów odejdzie do historii, ale osiem nowych stanie się ich następcą. Telewizja w Polsce pokazuje, że stale ewoluuje – choć kosztem utraty sentymentalnych symboli.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
logo