Reklama

Reklama

Poświąteczne kilogramy spędzają Ci sen z powiek? Mamy na to sposoby

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Poświąteczne kilogramy spędzają Ci sen z powiek? Mamy na to sposoby - Zdjęcie główne

Jak sobie poradzić ze świątecznymi, nadprogramowymi kilogramami? | foto Pixabay

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Polska i świat Wielkanocne oraz bożonarodzeniowe potrawy, brak ruchu i rodzinne spotkania z pewnością skłaniają wielu z nas do niepohamowanego obżarstwa. Kiedy po okresie świątecznym wchodzimy na wagę, zdarza się, że nie wierzymy własnym oczom. Jeżeli pragniesz jeszcze przed samym Sylwestrem lub nadchodzącym latem zadbać o swoją figurę, warto czym prędzej coś z tym zrobić.

Reklama

Sposoby na nadprogramowe, świąteczne kilogramy

Bez wątpienia Boże Narodzenie oraz Wielkanoc są magicznym czasem. Przepiękna choinka, mnóstwo zajączków i kurczaczków oraz pyszne jedzenie to tylko kilka niesamowitych elementów, które wiążą się ze świętami. Niestety często nie jesteśmy w stanie oprzeć się smakowitym potrawom. Karp, zupa grzybowa, żurek, jajka i ciasta tak bardzo nas kuszą, że na kilka dni zapominamy o swojej diecie. 

A kiedy Boże Narodzenie i Wielkanoc już miną, niektórzy, po wejściu na wagę, mogą się bardzo zdziwić. Nadprogramowe kilogramy przerażają, ale nie wolno się smucić. Dzięki tym wskazówkom prędko sobie z nimi poradzisz.

Rada nr 1

W tym momencie warto przede wszystkim postawić na aktywność fizyczną. Przyjemną formą treningu mogą być spacery na świeżym powietrzu. Szczególnie atrakcyjne są przechadzki po parkach. Gdy zdrowie na to pozwala, warto podczas takich wędrówek iść stosunkowo szybko, bo to właśnie intensywny ruch pozwala najefektywniej zgubić zbędne kilogramy.

Dodatkowo, jeżeli jesteś szczęśliwym/szczęśliwą posiadaczem/posiadaczką bieżni lub orbitreka, dobrym pomysłem będzie skorzystanie z nich. Ci, którzy niestety nie mają takiego sprzętu, mogą wykupić karnet na basen lub zacząć gimnastykować się bez żadnych specjalistycznych przyrządów w domowym zaciszu.

Rada nr 2

Po świątecznym obżarstwie przyda się również usunięcie zalegających w organizmie toksyn. Tutaj zbawienne okażą się płyny, a szczególnie woda, którą powinniśmy wypijać w ilości około 2,5 l dziennie. 

Rada nr 3

Ponadto wskazane jest ograniczenie spożycia produktów zawierających cukier. Warto odstawić kolorowe, gazowane napoje oraz słodkie przekąski. Jeżeli zależy Ci na idealnej sylwetce, dobrze byłoby zapomnieć o fast foodach oraz tłustych i kalorycznych potrawach. Dobrym rozwiązaniem będzie sięgnięcie po owoce, a także warzywa. I zapomnij o podjadaniu między posiłkami!

Rada nr 4

Jednakże najważniejsze jest zachowanie rozwagi. Racjonalna dieta oraz odpowiednia dawka sportu mogą naprawdę przynieść satysfakcjonujące rezultaty. Absolutnie nie wolno się głodzić. Jeżeli jednak zapragniesz znacząco zmienić sposób odżywiania, najlepszą opcją będzie udanie się do wykwalifikowanego dietetyka. 

To prawda, że poświąteczne kilogramy mogą się dawać we znaki, ale nie warto z tego powodu rozpaczać. Trzeba wziąć się w garść i zacząć działać. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy