reklama
reklama

Na kogo mógł trafić ŁKS?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Na kogo mógł trafić ŁKS? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SportW czwartek odbyło się losowanie par 1/4 finału Totolotek Pucharu Polski. Z kim zagrałby Łódzki Klub Sportowy, gdyby zwyciężył z GKS-em Tychy?
reklama

Podopieczni trenera Kazimierza Moskala rozegrali trzy spotkania w ramach bieżącej edycji Totolotek Pucharu Polski. Najpierw wyeliminowali Zagłębie Sosnowiec zwyciężając z pierwszoligowcem 3:0, potem pokonali Górnik Zabrze 2:0 i przegrali z GKS-em Tychy 0:2. Gdyby łodzianie zdołaliby wyeliminować podopiecznych trenera Ryszarda Tarasiewicza to znaleźliby się w 1/4 finału rozgrywek i zmierzyliby się z… Cracovią Kraków.

Gdyby Biało-Czerwono-Biali trafiliby na zespół z Krakowa, to mieliby duże szanse na zwycięstwo – tak przynajmniej wynika ze statystyk. Łodzianie w tym sezonie mają patent na podopiecznych trenera Michała Probierza. ŁKS zdołał już dwukrotnie zwyciężyć z Cracovią w lidze. Najpierw w 2. kolejce, łodzianie pokonali na wyjeździe Pasy 2:1 (1:0), a dwa tygodnie temu zdołali po raz kolejny ograć tego wyżej notowanego przeciwnika 1:0 (0:0). Cracovia to jedyny zespół, z którym ŁKS ugrał w tym sezonie sześć punktów.

reklama

Tak prezentują się wszystkie pary 1/4 finału Totolotek Pucharu Polski:

Miedź Legnica - Legia Warszawa

GKS Tychy - Cracovia Kraków

Stal Mielec - Lech Poznań

Lechia Gdańsk - Piast Gliwice

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama