reklama
reklama

Co dalej z Piotrkowską?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Co dalej z Piotrkowską? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Rząd zapowiedział stopniową rezygnację z ograniczeń w handlu i usługach, które zostały wprowadzone z epidemią koronawirusa. Ten czas jest szczególnie trudny dla lokalnego biznesu, dlatego przedsiębiorcy z Ulicy Piotrkowskiej spotkają się online, by porozmawiać o rozwiązaniach i działaniach, jakie powinny być realizowane.
reklama

Przedsiębiorcy powołani przez Menadżera Ulicy Piotrkowskiej – Piotra Kurzawę – już się porozumieli i zaplanowali pierwsze konsultacje na nadchodzący tydzień. Spotkanie otworzy planowaną w najbliższym czasie serię konferencji. Uczestnicy chcą wypracować rozwiązania, które pozwolą firmom sprawie powrócić do aktywności, zadbać o wspólną komunikację i bezpieczeństwo konsumentów. W grupie znaleźli się: Michał Styś z OPG (Off Piotrkowska), Piotr Dopierała (restaurator i właściciel Łodzi Kaliskiej), Robert Dybalski (cukiernik, właściciel sieci kawiarni Dybalski), Azad Hamad (restaurator
i hotelarz), Piotr Klatka z LRC POLAND (Orion, Silver Screen) oraz Jacek Olejniczak (fryzjer, właściciel salonu przy Piotrkowskiej). 

!reklama!

Do porozumienia uczestników doszło, aby szybko i zgodnie móc reagować na decyzje rządu związane z epidemią oraz żeby klienci bez obaw mogli znów robić zakupy i załatwiać konieczne sprawy w centrum Łodzi.

- Czekamy na komunikaty rządowe w sprawie cofnięcia ograniczeń dla kolejnych branż. Omawiamy też środki ostrożności zwiększające bezpieczeństwo i higienę, które będą chronić odwiedzających lokale, restauracje czy też salony fryzjerskie oraz inne punkty ulokowane przy Pietrynie. Oczywiście należy zachowywać ostrożność, ale przedsiębiorcy z Piotrkowskiej chcą ułatwić swoim klientom powrót do ulubionych miejsc – mówi Piotr Kurzawa, Menadżer Ulicy Piotrkowskiej.

Głównym pomysłem przedsiębiorców jest prowadzenie wspólnej kampanii promocyjnej. Wszystkie ważne informacje dla mieszkańców dotyczące sytuacji w lokalach, otwierania kolejnych branż i działań prowadzonych przez przedsiębiorców będą widoczne w prasie i w mediach społecznościowych. Jak informują organizatorzy – powodzenie tych działań będzie zależne od współpracy wszystkich. Aby przyciągnąć klientów z powrotem trzeba dawać spójne komunikaty i podejmować nowe inicjatywy, które zamierzają kreować. Podobna akcja miała miejsce w Łodzi już wcześniej, gdy walczyli o reprezentacyjną ulicę Łodzi – wracając pamięcią do okresu przed remontem i późniejszą pracę w ożywienie Pietryny.

W reakcji na wprowadzenie ograniczeń mających negatywne skutki ekonomiczne dla lokalnych biznesów, Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska wydała zarządzenie obniżające czynsz za wynajem miejskiego lokalu użytkowego do symbolicznej złotówki. W celu przyjmowania wniosków o obniżkę czynszu, które składać można do 20 kwietnia, Zarząd Lokali Miejskich wydłużył godziny pracy. Ułatwieniem dla firm z branży gastronomicznej jest też tymczasowa możliwość wjazdu na ulicę dla samochodów firm zajmujących się dostawą posiłków, bez stosownego pozwolenia, które obowiązywało wcześniej – informuje Urząd Miasta Łodzi.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama