Łódź znalazła się w zestawieniu obok takich lokalizacji jak Sopot, Gdańsk, Poznań, Lublin, Wrocław, Warszawa czy Kraków. To wielkie wyróżnienia dla naszego miasta, bowiem jeszcze nie tak dawno Łódź nie miała najmniejszych szans na znalezienie się w takim gronie.
!reklama!
Tymczasem już nie po raz pierwszy stwierdzono, że Łódź jest bardzo atrakcyjną destynacją weekendowych wypadów. Chociaż miasto nie oferuje niezliczonej gamy atrakcji, to intryguje prawie na każdym kroku. Jest pełne kontrastów, co niewątpliwie na przestrzeni lat stało się jego wielką zaletą.
W wideo przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną możemy zobaczyć najbardziej znane miejsca w Łodzi, czyli Manufakturę i ulicę Piotrkowską.
Łódź ma jednak do zaoferowania o wiele więcej. Wspomnijmy chociażby wciąż odnawiany i coraz piękniejszy Księży Młyn, a także EC-1 Miasto Kultury, Park Ocalałych z Pomnikiem Polaków Ratujących Żydów oraz „drzewkami pamięci”, które zasadzili Żydzi ocaleni z Litzmannstadt Ghetto.
Do tego dochodzą liczne muzea, przepiękne parki, nietuzinkowe murale oraz szlaki Łodzi Filmowej i Łodzi Bajkowej.
Te wszystkie atrakcje sprawiają, że Łódź ma do zaoferowania turystom całą gamę możliwości spędzenia wolnego czasu. To z kolei zaowocowało stworzeniem przez Polską Organizację Turystyczną dedykowanego wideo, które możecie zobaczyć poniżej!
Warto wspomnieć, że w minionym roku Łódź postanowiła także rozpocząć międzynarodową kampanię promocyjną pod hasłem „Don’t invest in Łódź”.
Od 8 marca 2019 roku w stacjach telewizyjnych CNN i BBC emitowany był spot promujący miasto, mający zachęcenie zagranicznych inwestorów do rozwijania w Łodzi swojego biznesu. Materiał załączamy poniżej.
źródło: facebook.pl / lodz.travel
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.