Ostatnie tygodnie dla rowerzystów z Łodzi i jednocześnie korzystających z Łódzkiego Roweru Publicznego to prawdziwe trzęsienie ziemi.
Koniec Łódzkiego Roweru Publicznego 2.0
Pod koniec stycznia przedstawiciele miasta i środowiska rowerowego w Łodzi ogłosili, że umowa z dotychczasowym operatorem została zerwana. Nikt nie miał wątpliwości co do tego, jak działa ten system, a jak powinien działać.Potwierdziły to również wyniki głosowania zespołu ds. mikromobilności, podczas którego nikt nie zgłosił zarówno sprzeciwu, jak i głosu wstrzymującego.
Pierwsze dni lutego to ostatnie dni z dotychczasowymi rowerami, stacjami wypożyczenia oraz systemem, który w Łodzi był obecny od połowy 2021 roku.
Jak otrzymać pieniądze zgromadzone na koncie Łódzkiego Roweru Publicznego?
Operator drugiej edycji Łódzkiego Roweru Publicznego demontuje stacje w całej Łodzi.
- Szanowni Użytkownicy, w wyniku dialogu Operatora Łódzki Rower Publiczny (Homeport Polska) z Zamawiającym ZDiT Łódź doszło do porozumienia w zakresie wcześniejszego zakończeniu projektu ŁRP 2.0. Obecnie trwa demontaż systemu ŁRP 2.0. Wszelkie zwroty środków zgodnie z regulaminem. Dziękujemy Wam za blisko milion wypożyczeni ŁRP 2.0
- czytamy na stronie internetowej lodzkirowerpubliczny.pl.
Dla wszystkich użytkowników, którzy posiadają jeszcze środki najbliższe dni będą kluczowe. Wypłata środków jest możliwa, ale tylko na podstawie przesłanego wniosku.
Jak prawidłowo wypełnić wiadomość z prośbą o zwrot środków?
- Środki pieniężne podlegające zwrotowi, zwracane są Użytkownikowi w sposób, w jaki nastąpiła ich płatność. Zwrot odbywa się w ciągu 30 dni w przypadku pisemnej rezygnacji wysłanej przez użytkownika na adres e-mail bok@lodzkirowerpubliczny.pl pod warunkiem wskazania: login użytkownika, imię i nazwisko, adres zamieszkania, e-mail użyty podczas płatności w PayU, numer konta bankowego, kwota niewykorzystanych doładowań
- czytamy w regulaminie.
Operator na zwrot środków ma 30 dni, od momentu przesłanego wniosku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.