Za sprawą pracowników łódzkich firm marketingowych i technologicznych działających w Sieci, przy ulicy Piotrkowskiej stanął Food Truck, z którego częstowano grochówką. Poza posiłkiem, osoby potrzebujące mogły liczyć na niezbędną w Zimie ciepłą odzież.
- Bardzo cieszy mnie, gdy firmy chcą pomagać. A szczególnie jest to miłe, gdy są to agencje działające globalnie, mające klientów na całym świecie. Ale nie zapominają o lokalnych korzeniach. Wręcz szczycą się nimi i pomagają w swoim sąsiedztwie. Nie zmieniajcie się, tacy bądźcie! - powiedziała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
Po kilkugodzinnej akcji przy ul. Piotrkowskiej, Food Truck przejechał do świetlicy – placówki schroniska im. Brata Alberta przy al. Piłsudskiego. Następnie akcja przeniosła się do młodszych mieszkańców Łodzi w Świetlicy Podwórkowej, przy ul. Pomorskiej. Pracownicy łódzkich agencji przekazali zdrową, wartościową żywność, przybory szkolne i zabawki oraz słodycze.
- To już piąta edycja wydarzenia i cieszy mnie, że akcja się rozwija i zmienia formułę. Po raz pierwszy pomoc ruszyła w Łódź mobilnym Food Truckiem, i pewnie dzięki temu dobrze trafimy do wielu potrzebujących - zauważył Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w Bluerank, z którym połączono się za pośrednictwem internetu – co w przypadku inicjatorów akcji, na co dzień działających w Sieci, miało wymiar szczególnie symboliczny.
Akcją „Internety mają serce” objęto w tym roku około 400 łodzian. W przedświąteczną inicjatywę dobroczynną zaangażowały się firmy: Accenture, Bluerank, Cybercom, Echo Marketing, Exaco, Grupa TOYA, Hycom i Kamikaze.
Źródło: UMŁ
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.