reklama
reklama

Łódzkie „Internety mają serce". Działają wirtualnie, pomagają realnie!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Łódzkie „Internety mają serce". Działają wirtualnie, pomagają realnie! - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźAgencje marketingowe, PR-owcy i firmy technologiczne działające na co dzień w Sieci, postanowiły w przedświątecznym czasie dokonać wspólnie czegoś, co nie wirtualnie, a realnie przyczyni się do wywołania uśmiechów u tych mieszkańców Łodzi, którzy doświadczeni trudnymi sytuacjami życiowymi mają mało powodów do radości. Akcję "Internety mają serce" wsparła swoją obecnością prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
reklama

Za sprawą pracowników łódzkich firm marketingowych i technologicznych działających w Sieci, przy ulicy Piotrkowskiej stanął Food Truck, z którego częstowano grochówką. Poza posiłkiem, osoby potrzebujące mogły liczyć na niezbędną w Zimie ciepłą odzież.

- Bardzo cieszy mnie, gdy firmy chcą pomagać. A szczególnie jest to miłe, gdy są to agencje działające globalnie, mające klientów na całym świecie. Ale nie zapominają o lokalnych korzeniach. Wręcz szczycą się nimi i pomagają w swoim sąsiedztwie. Nie zmieniajcie się, tacy bądźcie! - powiedziała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska

Po kilkugodzinnej akcji przy ul. Piotrkowskiej, Food Truck przejechał do świetlicy – placówki schroniska im. Brata Alberta przy al. Piłsudskiego. Następnie akcja przeniosła się do młodszych mieszkańców Łodzi w Świetlicy Podwórkowej, przy ul. Pomorskiej. Pracownicy łódzkich agencji przekazali zdrową, wartościową żywność, przybory szkolne i zabawki oraz słodycze.

reklama

- To już piąta edycja wydarzenia i cieszy mnie, że akcja się rozwija i zmienia formułę. Po raz pierwszy pomoc ruszyła w Łódź mobilnym Food Truckiem, i pewnie dzięki temu dobrze trafimy do wielu potrzebujących - zauważył Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w Bluerank, z którym połączono się za pośrednictwem internetu – co w przypadku inicjatorów akcji, na co dzień działających w Sieci, miało wymiar szczególnie symboliczny.

Akcją „Internety mają serce” objęto w tym roku około 400 łodzian. W przedświąteczną inicjatywę dobroczynną zaangażowały się firmy: Accenture, Bluerank, Cybercom, Echo Marketing, Exaco, Grupa TOYA, Hycom i Kamikaze.

Źródło: UMŁ

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama