Reklama

Reklama

Łódzkie „Internety mają serce". Działają wirtualnie, pomagają realnie!

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Łódzkie „Internety mają serce". Działają wirtualnie, pomagają realnie! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź Agencje marketingowe, PR-owcy i firmy technologiczne działające na co dzień w Sieci, postanowiły w przedświątecznym czasie dokonać wspólnie czegoś, co nie wirtualnie, a realnie przyczyni się do wywołania uśmiechów u tych mieszkańców Łodzi, którzy doświadczeni trudnymi sytuacjami życiowymi mają mało powodów do radości. Akcję "Internety mają serce" wsparła swoją obecnością prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

Za sprawą pracowników łódzkich firm marketingowych i technologicznych działających w Sieci, przy ulicy Piotrkowskiej stanął Food Truck, z którego częstowano grochówką. Poza posiłkiem, osoby potrzebujące mogły liczyć na niezbędną w Zimie ciepłą odzież.

- Bardzo cieszy mnie, gdy firmy chcą pomagać. A szczególnie jest to miłe, gdy są to agencje działające globalnie, mające klientów na całym świecie. Ale nie zapominają o lokalnych korzeniach. Wręcz szczycą się nimi i pomagają w swoim sąsiedztwie. Nie zmieniajcie się, tacy bądźcie! - powiedziała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska

Po kilkugodzinnej akcji przy ul. Piotrkowskiej, Food Truck przejechał do świetlicy – placówki schroniska im. Brata Alberta przy al. Piłsudskiego. Następnie akcja przeniosła się do młodszych mieszkańców Łodzi w Świetlicy Podwórkowej, przy ul. Pomorskiej. Pracownicy łódzkich agencji przekazali zdrową, wartościową żywność, przybory szkolne i zabawki oraz słodycze.

- To już piąta edycja wydarzenia i cieszy mnie, że akcja się rozwija i zmienia formułę. Po raz pierwszy pomoc ruszyła w Łódź mobilnym Food Truckiem, i pewnie dzięki temu dobrze trafimy do wielu potrzebujących - zauważył Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w Bluerank, z którym połączono się za pośrednictwem internetu – co w przypadku inicjatorów akcji, na co dzień działających w Sieci, miało wymiar szczególnie symboliczny.

Akcją „Internety mają serce” objęto w tym roku około 400 łodzian. W przedświąteczną inicjatywę dobroczynną zaangażowały się firmy: Accenture, Bluerank, Cybercom, Echo Marketing, Exaco, Grupa TOYA, Hycom i Kamikaze.

Źródło: UMŁ

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy