Miniony rok był w łódzkiej Manufakturze bogaty w wiele wydarzeń. Największym przedsięwzięciem jest inwestycja warta 90 milionów złotych, czyli refurbishment budynku galerii handlowej i strefy food courtu Manufaktury. Postęp prac na koniec 2019 roku był bardzo zaawansowany. Inwestycja ma zakończyć się jesienią 2020 roku. Wtedy to poznamy odświeżone oblicze największego centrum handlowo-rozrywkowego w Polsce.
!reklama!
Ciekawym rozwiązaniem związanym z komunikacją modernizacji była akcja „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”. W jej ramach o zmianach w Manufakturze informowali czołowi przedstawiciele polskiego stand-upu: Adam Van Bendler i Paweł Chałupka. Komicy w krótkich filmikach i spotach radiowych, stworzonych specjalnie na potrzeby Manufaktury, satyrycznie komentowali prace modernizacyjne.
Miniony rok był także dobry, jeśli chodzi o projekty związane ze sztuką. Zarządca obiektu odebrał honorowy certyfikat ICSC SOLAL Marketing Awards w kategorii CSR za projekt „The World of Comics”. Wykorzystując popularność sztuki komiksowej, we współpracy z Międzynarodowym Konkursem Gier i Komiksów centrum przygotowało dedykowane grafiki nawiązujące do historii Manufaktury i w humorystyczny sposób pokazujące ofertę najemców.
Źródło: Property Design
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.