reklama
reklama

Na wizytę w wydziale komunikacji UMŁ trzeba czekać nawet dwa tygodnie. Czy nowoczesny system rejestracji szwankuje?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Google Street View

Na wizytę w wydziale komunikacji UMŁ trzeba czekać nawet dwa tygodnie. Czy nowoczesny system rejestracji szwankuje? - Zdjęcie główne

Kolejkę przed drzwiami wydziału zastąpiła inna, wirtualna. | foto Google Street View

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości ŁódźŁodzianie, którym zależy na szybkim zarejestrowaniu kupionego samochodu, narzekają na długie oczekiwanie na wizytę w Wydziale Spraw Obywatelskich i Komunikacji Urzędu Miasta Łodzi. Terminy, które można wyznaczyć przez Internet lub telefonicznie, sięgają nawet dwóch tygodni. Rezerwacja wizyt nie gwarantuje więc szybkiego załatwienia sprawy.
reklama

Kolejki do wydziału komunikacji. Kiedyś były legendarne

Kolejki kierowców pod wydziałem komunikacji w Łodzi swego czasu były legendarne. Żeby zająć miejsce, zjawiali się oni często na kilka godzin przez otwarciem drzwi. Powstawały komitety kolejkowe. W ogonku niemal za każdym razem trzeba było odstać nawet kilka godzin, a i tak nie było pewności, czy po dotarciu do urzędnika uda się załatwić swoją sprawę. Niektórzy, żeby wytrwać w kolejce, przynosili ze sobą składane krzesełka.

Kolejki do wydziału komunikacji. Nowoczesny system miał pomóc

Tę dramatyczną, trwającą dobrych kilka lat sytuację miał zmienić elektroniczny system zarządzania pracą stanowisk i obsługą interesantów. Polega on na tym, że spotkanie w urzędzie trzeba wcześniej umówić online lub przez telefon. Gdy pojawimy się wyznaczonego dnia w wydziale, ze specjalnego pulpitu pobieramy kwitek i czekamy, aż wydrukowany na nim numerek wyświetli się nad stanowiskiem urzędnika.

reklama

Kolejki do wydziału komunikacji. Terminy sięgają dwóch tygodni

Okazuje się jednak, że nie zawsze terminy podpowiadane przez system są bliskie. Przekonało się o tym kilku łodzian, którym zależało na czasie, ponieważ nie mogli jeździć samochodami bez tablic rejestracyjnych (dotyczy to głównie aut sprowadzanych z zagranicy - przyp. red.). Daty, które "wyskoczyły" na stronie https://wizyty.uml.lodz.pl/, sięgały nawet dwóch tygodni do przodu.

reklama

Kolejki do wydziału komunikacji. Winny sezon urlopowy?

Taką sytuację Paweł Śpiechowicz z UMŁ tłumaczy sezonem urlopowym.

- Elektroniczny system zarządzania pracą stanowisk i obsługą interesantów stanowi profesjonalne i najbardziej zaawansowane rozwiązanie organizacyjno-techniczne, które znacząco usprawniło bieżącą obsługę mieszkańców. Rezerwacja spotkań jest bardzo pozytywnie odbierana przez mieszkańców (brak kolejek przed godziną otwarcia urzędu), co potwierdzają anonimowe ankiety badania poziomu satysfakcji klientów z obsługi urzędu, sporządzane w tutejszym wydziale. Terminy oczekiwania na umawiane wizyty zazwyczaj nie są zbyt długie, jednak z uwagi na sezon urlopowy aktualnie uległy one przedłużeniu

reklama

- mówi Paweł Śpiechowicz i dodaje, że mieszkańcy ze szczególnymi potrzebami oraz osoby, które z różnych powodów nie mogą umówić spotkania, obsługiwane są w wyznaczonych stanowiskach bez konieczności umówienia wizyty.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama