- W trosce o naszych Klientów, ich bezpieczeństwo, zdrowie i życie wprowadzamy zmiany dotyczące obsługi seniorów w placówkach - czytamy na stronie Poczty Polskiej.
!reklama!
Pierwszy dzień obowiązywania nowych zasad przypadł na czwartek 15 października 2020 r.
Godziny dla seniorów będą obowiązywać w placówkach pocztowych od poniedziałku do piątku.
- Nowe rozwiązanie podyktowane jest rządowymi zaleceniami, które mają na celu ograniczenie prawdopodobieństwa rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - informuje Poczta Polska.
Listonosze oraz pracownicy obsługi klienta na bieżąco otrzymują maseczki, jednorazowe rękawiczki lub środki do dezynfekcji. W 5800 placówkach zainstalowano przesłony, które oddzielają klientów od obsługi. Dodatkowo Spółka apeluje do klientów, by zakrywali nos i usta oraz zachowywali co najmniej 1,5 metra dystansu od innych klientów oraz od pracowników obsługi. Należy pamiętać, by te zasady stosować zarówno w pocztowych placówkach, jak też odbierając przesyłkę od kuriera lub listonosza.
Przypomnijmy, że godziny dla seniorów obowiązują od czwartku w obiektach handlowych lub usługowych.
Za złamanie godzin i obsługiwanie innych klientów między 10.00 a 12.00 grozić mają kary - policja będzie mogła nałożyć 500 zł mandatu, a jeśli właściciel tej kary nie przyjmie - sanepid będzie mógł nałożyć nawet 30 tys. zł kary administracyjnej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.