reklama
reklama

Polskie marki związane z Łodzią podbijają Nowy Jork!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Polskie marki związane z Łodzią podbijają Nowy Jork! - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź W Nowym Jorku rozpoczęła się jedna z największych imprez modowych na świecie. Wśród marek zaproszonych do współpracy znalazły się dwie polskie marki związane z Łodzią- Vanilla night&day i Oh!Zuza.
reklama

W wydarzeniu bierze udział ponad 350 starannie wyselekcjonowanych marek z całego świata. Targi trwają 3 dni i mają frekwencją powyżej 3 000 osób na dzień – wśród nich odwiedzający i kupujący. Do grono uczestników tegorocznej edycji zostały zaproszone dwie rodzime marki – Vanilla nigh&day oraz Oh!Zuza.

-Już od dawna nasz asortyment jest dostępny w Stanach Zjednoczonych. Wielokrotnie dochodziły do nas sygnały, iż Amerykanki szaleją za bielizną Vanilli i kolekcjami Oh!Zuzy. Obecność na wydarzeniu jest więc dla nas naturalnym ruchem, kolejnym krokiem do rozwoju i wzrostu rozpoznawalności- komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka obu marek.

Vanilla night&day
 polska marka bielizny nocnej z kategorii premium, która powstała w 2006 roku. Obecna w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Uwielbiana przez Paryżanki, Szwedki czy Amerykanki. Na stałe współpracująca z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.


Oh!Zuza
 brand założony w 2017 r. przez Katarzynę Pastwę, zauroczoną siłą kobiecości. Każdy z produktów jest małym dziełem sztuki, z dbałością o misternie wykonaną koronkę i super miękką w dotyku przędze. Ubrania powstają w duchu slow fashion, we własnej szwalni w Łodzi, włókienniczym sercu Polski. Projekty tworzone są wraz z artystami z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Tkaniny pochodzą z Włoch, Francji i Niemiec, a także z zaufanych polskich dziewiarni. Asortyment dostępny jest w 25 krajach od Stanów Zjednoczonych po Australię czy Finlandią i RPA.

CURVENEWYORK to największa platforma targowa na wschodnim wybrzeżu Ameryki Północnej, dedykowana branży bieliźniarskiej. Program wydarzenia koncentruje się na tworzeniu relacji biznesowych i dzieleniu się doświadczeniami między markami a kupującymi. Targi trwają od 4 do 6 sierpnia 2019

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama