Jak już wcześniej informowaliśmy, salon marki YES przeszedł w Manufakturze metamorfozę i ponownie można tam robić zakupy. Okazało się jednak, że nie było to zwykle odświeżenie lokalu.
Salon w Manufakturze przeszedł metamorfozę. To nie było zwykłe odświeżenie
Firma postanowiła zadebiutować w Łodzi z nowym konceptem, dlatego też sklep został zaprojektowany całkowicie od nowa. Zmienił się układu przestrzeni, aranżacja wnętrza, a także detale ekspozycyjne.Paweł Korobacz, dyrektor Działu Ekspansji YES tłumaczy, że wszystko po to, by być bliżej klientów. A co ci zyskują w tego typu salonach? Przede wszystkim pełną ofertę marki - od bestsellerowych wzorów, które od lat cieszą się popularnością, przez premiery najnowszych kolekcji marki, inspirowanych aktualnymi trendami.
Wnętrze zostało zaprojektowane w jasnej kolorystyce, dodano subtelne oświetlenie oraz szlachetne materiały wykończeniowe. Wszystko to tworzy atmosferę komfortu, prestiżu i eleganci, w której to biżuteria jest głównym bohaterem przestrzeni.
(Manufaktura)
Manufaktura jest jednym z pierwszych obiektów w Polsce, w których ta znana marka wdraża ten nowoczesny koncept. Okazuje się, że centrum nie zostało wybrane przypadkowo. Justyna Lach, dyrektorka Marketingu zauważa, że to wyjątkowe miejsce na mapie Łodzi i całej Polski. - Od lat jesteśmy tu blisko naszych klientów, dlatego właśnie tutaj chcieliśmy pokazać zupełnie nowy wymiar YES - tłumaczy.
W Łodzi, oprócz Manufaktury firma jubilerska obecna jest również w Pasażu Łódzkim, Galerii Łódzkiej, M1 oraz Ikea Port Łódź.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.