Kampania, której motywem przewodnim jest integracja z naturą została zrealizowana na szczegółowo wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią.
!reklama!
Wyjątkowe projekty murali przedstawiają matkę z córką integrujące się z przyrodą.
- Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że mogliśmy zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, Development Director w Braughman Group Media.
Prace były równolegle prowadzone przez grupę 20 młodych polskich artystów. Dzieła są wykonane w 100% ręcznie, na łącznie ponad 500m2 elewacji budynków.
W Łodzi nowy mural pojawił się przy skrzyżowaniu al. Piłsudskiego i ul. Niciarnianej.
Źródło: mat. prasowe
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.