Reklama

Reklama

Ważne! Aktualne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Łodzi w czasie epidemii [INFORMATOR]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Ważne! Aktualne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Łodzi w czasie epidemii [INFORMATOR] - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Łódź W związku z nowym rozporządzenia Rady Ministrów z 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustalenia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Urząd Miasta Łodzi od 21 kwietnia br. wprowadził zmiany w swoim funkcjonowaniu. Podajemy ważne informacje dla mieszkańców:

Reklama

WYDZIAŁ PRAW JAZDY I REJESTRACJI POJAZDÓW

Odbiór praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych odbywa się po uprzednim umówieniu terminu wizyty za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

UWAGA! Do 24 kwietnia 2020 r. terminarz umówionych wizyt jest zapełniony. Trwają prace nad przywróceniem internetowej możliwości rezerwowania wizyt.

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH

Sprawy związane z dowodami osobistymi

Sprawy związane z ewidencją ludności

Kontakty dla wszystkich rejonów miasta:

Sprawy związane z udostępnianiem danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru pesel

WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KONTAKTAMI Z MIESZKAŃCAMI

Sprawy związane z potwierdzaniem profilu zaufanego

Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny i Łódzka Karta Dużej Rodziny

URZĄD STANU CYWILNEGO

kontakt w sprawie małżeństw:

BIURO DS. REWITALIZACJI 

Zadania biura będą realizowane telefoniczne lub przez e-mail, skrzynki EPUAP, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W razie konieczności osobistego odbioru zaświadczenia, należy wcześniej umówić indywidualne spotkanie na konkretny dzień i godzinę w sekretariacie biura  - nr tel. 42 638 57 58, adres e-mail: rewitalizacja@uml.lodz.pl.

Umówienie spotkania będzie możliwe w godzinach 10:00 – 12:00 w każdy dzień pracy Urzędu Miasta Łodzi. Odbiór zaświadczenia w portierni przy wejściu do budynku przy ul. Piotrkowskiej 171. Podczas spotkania zachowane będą środki ochrony osobistej.

WYDZIAŁ SPORTU

Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr 42 638-48-36 lub pisząc na e-mail: wydzial.sportu@uml.lodz.pl

BIURO MIEJSKIEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW 

W pilnych sprawach, w których niezbędny jest kontakt osobisty należy umówić indywidualne spotkanie  pod nr 42 638 4656 lub pisząc na e-mail: mrk@uml.lodz.pl

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

Obsługa mieszkańców odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail, platformy EPUAP oraz telefonicznie.

sekretariat MOSiR - sekretariat@mosir.lodz.p l, 42 636 85 17; 42 272 14 04

Adres skrzynki EPUAP  - mosir_lodz/skrytkaESP

Wszystkie informacje kontaktowe oraz numery telefonów na obiekty MOSiR zamieszczone są na stronie >>>

BIURO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Informacje o realizowanych zadaniach można uzyskać pod nr tel. 42 638 40 37 lub pisząc na e-mail: bgm@uml.lodz.pl

Większość spraw związanych z obsługą mieszkańców prowadzi Zarząd Lokali Miejskich.

ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH

tel. 42 628 70 08, email: zlm@zlm.lodz.pl

  • Rejon Obsługi Najemców 1 : tel. 42 652 96 70        email: ron1@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 2: tel. 42 654 68 80        email: ron2@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 3: tel. 42 650 86 73        email: ron3@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 4: tel. 42 684 44 62        email: ron4@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 5: tel. 42 684 81 80        email: ron5@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 6: tel. 42 208 28 91        email: ron6@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 7: tel. 42 684 73 93        email: ron7@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 8: tel. 42 633 01 80        email: ron8@zlm.lodz.pl       
  • Rejon Obsługi Najemców 9: tel. 42 253 70 00        email: ron9@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 10: tel. 42 637 27 36        email: ron10@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 11: tel. 42 630 08 05 wew. 102   email: ron11@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 12: tel. 42 636 82 92        email: ron12@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 13: tel. 42 678 15 69        email: ron13@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 14: tel. 42 253 10 61        email: ron14@zlm.lodz.pl
  • Rejon Obsługi Najemców 15: tel. 42 679 30 29        email: ron15@zlm.lodz.pl

WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Kontakt dla klientów:  tel: 42 638 49 12,

WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

tel. 42 638 47 11, e-mail: srodowisko@uml.lodz.pl

W WOŚiR UMŁ możliwa jest obsługa interesantów tylko w zakresie postępowań dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471), tj. w ramach uprawnienia stron postępowań do zapoznawania się z aktami sprawy. Istnieje możliwość pojedynczej obsługi w Wydziale przy al. Piłsudkiego 100 po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (sekretariat 42 638 47 11) lub mailowo ( srodowisko@uml.lodz.pl ). Osoby umówione na spotkanie będą mogły zapoznać się z dokumentacją w siedzibie Wydziału  wyłącznie w przypadku posiadania własnych środków ochrony osobistej.

WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA

tel. 272 64 20, e-mail: wks@uml.lodz.pl

Wydziale przy ul. Piotrkowskiej 113 istnieje możliwość pojedynczej obsługi po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (sekretariat 42 272 64 20) lub mailowo ( wks@uml.lodz.pl ). Obsługa jest możliwa tylko w zakresie składania wyjaśnień do uzgodnień dokumentacji projektowych związanych z ochroną zieleni (dot. spraw, których nie da się rozstrzygnąć telefonicznie lub mailowo).

Osoby umówione na spotkanie będą mogły przebywać w siedzibie Wydziału  wyłącznie w przypadku posiadania własnych środków ochrony osobistej.

WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA

Centrum Zarządzania Kryzysowego — zgłoszenia niezmiennie przyjmowane są przez dyżurnych CZK pod numerem 42 638 49 49. Bezpośrednia obsługa klientów nie jest prowadzona.

Oddział Spraw Obronnych — numery kontaktowe: 42 638 52 70, 42 638 52 79 dla następujących spraw:

  • sprawy związane z ustaleniem i wypłatą świadczeń rekompensujących utracone wynagrodzenie ze stosunku pracy lub stosunku służbowego albo dochodów
  • z prowadzonej działalności gospodarczej lub rolniczej które mogliby uzyskać w okresie odbywania służby wojskowej dla żołnierza rezerwy/osoby przeniesionej do rezerwy niebędącej żołnierzem rezerwy, który odbył ćwiczenia wojskowe;
  • sprawy związane z uznaniem żołnierza w czynnej służbie wojskowej albo osoby, której doręczono kartę powołania do tej służby za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
  • sprawy związane z pokryciem opłat związanych z utrzymaniem lokalu mieszkalnego przez żołnierza uznanego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny albo za żołnierza samotnego;
Zespół ds. Imprez i Zgromadzeń

Kontakt przez sekretariat WZKiB, tel. 42 638 46 64 .

BIURO RADY MIEJSKIEJ W ŁODZI

  • sekretariat:  42 638 41 36,
  • sekretariat Przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miejskiej 42 638 41 33

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy