Celebrytka współtworzy łódzką markę. Weronika Rosati: "Cieszę się, że jestem częścią Lajuu"
Naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach – produkty do pielęgnacji twarzy i ciała marki Lajuu pojawią się na rynku w maju. Inspiracją do ich stworzenia było kalifornijskie słońce, panujący tam klimat i styl życia, dlatego łódzka firma do współpracy zaprosiła mieszkającą na co dzień w Los Angeles Weronikę Rosati.!reklama!
– Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam – komentuje Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu.
- Dzięki Lajuu możemy razem z Weroniką podzielić się naszą pasją do dbania o ciało i skórę z innymi kobietami, mamy też nadzieję, że do naszego projektu dołączą miłośniczki świadomej pielęgnacji – mówi Aneta Stacherek z Łodzi, prezes zarządu Lajuu SA.
Na inwestorów czeka zaproszenie do Los Angeles
Wszystkie zainteresowane osoby mogą przyłączyć się do biznesu tworzonego z gwiazdą – marka wystartowała z kampanią crowdfundingową, w której można nabyć akcje łódzkiej spółki.– Dla wszystkich osób, które zakupią akcje naszej spółki, przygotowaliśmy zróżnicowane warianty pakietów, w których korzyści rosną wraz z wysokością wpłaconej kwoty. Najniższa wartość inwestycji to 120 zł. Inwestując 50 tys. zł osoba kupująca akcje otrzyma m.in. zaproszenie do Los Angeles, gdzie będzie mieć możliwość zwiedzić Studio Filmowe Paramount Pictures oraz spotkać się z Weroniką Rosati. Zebrane środki umożliwią nam szybsze poszerzenie oferty produktów Lajuu oraz rozwinięcie naszej marki nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem – komentuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.
W Stanach Zjednoczonych marki współtworzone przez celebrytów cieszą się ogromną popularnością. Niektóre z nich jak chociażby produkty do makijażu od Rihanny czy Kylie Jenner, czyli młodszej siostry Kim Kardashian, są już dostępne w polskich perfumeriach. Wśród rodzimych gwiazd również możemy znaleźć takie, które z powodzeniem prowadzą biznes kosmetyczny, jak choćby Julia Wieniawa, Kinga Rusin czy Anna Lewandowska. Do tego dochodzi fakt, że – jak pokazuje badanie PMR – prawie połowa Polaków deklaruje chęć zakupu artykułów od gwiazd.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.