Port Łódź z nowymi najemcami

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partnerskie Port Łódź wzbogacił swoją ofertę o nowe popularne marki. Swoje sklepy w łódzkim centrum handlowym otworzyły Sports Direct i TEDi. Nową odsłonę zaprezentowały również dwa koncepty modowe - Mohito i Sinsay.

Portfolio Portu Łódź poszerzyło się o sklep brytyjskiego lidera na rynku akcesoriów sportowych - Sports Direct. Marka oferuje odzież, obuwie i sprzęt znanych marek w konkurencyjnych cenach. W łódzkim centrum handlowym sklep zajął blisko 1.500 mkw. Do najemców Portu Łódź dołączył również dyskont TEDi, który zajął powierzchnię ponad 745 mkw. W swojej ofercie posiada szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby, od artykułów kosmetycznych, drogeryjnych, toaletowych, biurowych i szkolnych, akcesoriów do wyposażenia wnętrz, po produkty i karmy dla zwierząt.

Z kolei dwie marki z rodziny polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP - Sinsay i Mohito – posiadające już swoje lokale w Porcie Łódź zmieniły lokalizację i zwiększyły dotychczas wynajmowaną powierzchnię, Mohito do 488 mkw. Sinsay do 1.500 mkw.

- Wiosna w Porcie Łódź upływa nam pod znakiem znaczących zmian w ofercie. W gronie najemców naszego Centrum powitaliśmy dwie nowe marki, sportowy koncept Sports Direct, który zastąpił wycofaną z polskiego rynku markę Go Sport oraz niezwykle popularny sklep TEDi, w którym kupić można praktycznie wszystkie artykuły pierwszej potrzeby. Mamy też kolejne relokacje sklepów, które zwiększyły dotychczas zajmowane powierzchnie i zaprezentowały swoją ofertę w zupełnie nowych odsłonach. Nowo otwarty Sinsay w Porcie Łódź jest obecnie największym łódzkim sklepem tej sieci w mieście, poza modą znajdziemy tu także bogaty wybór asortymentu domowego - mówi Jagoda Olesiak, Customer Experience Leader w Porcie Łódź.

Sinsay pojawił się na polskim rynku w 2013 roku, a przez niespełna dekadę podbił niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Nowa odsłona Sinsay w Porcie Łódź liczy 1.500 mkw. powierzchni. Oprócz odzieży dla całej rodziny, znajdziemy tu także akcesoria wyposażenia wnętrz – od dodatków, przez tekstylia i zastawę, aż po dywany, a nawet meble. Mohito to marka z 15-letnim doświadczeniem, która stawia na ubrania i dodatki dla kobiet. 225 salonów stacjonarnych znajdziemy także w 18 innych krajach. Ich łączna powierzchnia zajmuje prawie 14 pełnowymiarowych boisk piłkarskich. W Porcie Łódź przestrzeń sklepu zwiększyła się do ponad 488 mkw.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Lubisz newsy na naszym portalu? Załóż bezpłatne konto, aby czytać ekskluzywne materiały z Łodzi i okolic.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy